Dilete Wek Şuri Gelek Çuyi Kuri
Aşkın Kılıç Gibi En Derine İndi..
🌻
Erkenden uyanmıştı bugün Asmin uyandığında belini saran el onu sımsıkı sarmıştı. Uyandığı anda esnemesi bile kaçmıştı, biraz zorda olsa baran kolunu ayırmıştı, hemen başına küçük bir baş örtü geçirip arkadan düğümlemiş inmişti aşağıya.
Kimseler daha uyanmamıştı, Asmin mutfağa girdiğinde de çalışanlardan Nurgül abla kahvaltıyı hazırlıyordu. Korkutmak istemediğinden kapıdan girerken boğazını temizlemişti. Nurgül abla ise Asmini gördüğünde tebbesüm edip işine dönmüştü.
“Hanımağam sen bırak ben hallederim, yorma sen Kendini,” dedi Nurgül abla birde yeni geline özen ile bakıyrodu.“Abla biraz yardım edeyim hem sende yoruluyorsun.”diye cevap verdi Asmin.
Hemen bir taraftan poğaçaların üzerine yumurta sarısı sürüp tepsiyi fırına atmıştı. Bir taraftan ise çaya bakıyordu. Nurgül ablanın gözleri üzerindeydi Asmin ise bunu hissediyordu.
Çay olduktan sonra Asmin hemen masanın üzerine örtü sarıp kahvaltıları masaya koyuyordu. Mutfağa ilk giren Hazar girmişti yengesine bakıp önünde duran fırından yeni çıkmış dumanı üstünde ki poğaçalara baktı.
“Allah yengem be, poğaça mı yaptın.”diyerek tepside duran poğaçayı alacaktı ki eli yandığı gibi geri çekmişti.“Sıcak olman yememe engel değil,” diyerekten poğaçayı tekrar almıştı.
Asmin ise karşısında ağzı yansa bile üfleyerek yemeye çalışan kayınbiraderine bakıp gülümsemişti, çok sevmişti herkesi, Hazar poğaçayı bitirip bir diğerine geçerken Nurgül abla tepsiyi geri çekmişti. Hazar ise boşta kalan eline birde giden tepsiye bakmıştı.
“Nimetime göz diktiniz be verin bir tane daha yiyeyim.”Gözlerini poğaçalardan ayrılmadan demişti Hazar.“kahvaltı hazır şimdi yersin bol bol,”demisti ve tabağa koyarak masaya yerleştirmişti.
Herkes tekar teker inmişti kahvaltıya Ezman ise geçip koltuğa oturmuştu. Poğaçalardan hemen Hazar almıştı,“Yengem yaptı bunları ya çok güzel,”diyerek yemete devam etmişti Ezman'ın ise gözleri Asmin'e kaymıştı.
“Ellerine sağlık yenge çok güzel olmuş,”demisti Hera yengesine gülerek, “Afiyet olsun,”demisti Ezman ise yememişti onunda yemesini bekliyordu.
🌻
Herkes terasta oturuyordu kahvaltı yaptıktan sonra Ezman şirkete gitmiş ardından Hazar da gitmişti. Hera ve Dildar hanım ise birlikte çarşıya gitmişlerdi, ne kadar Asmin'e deselerde Asmin çıkmak istememişti.
Asmin odasında birşeyler ile uğraşırken, odadan çıkmış mutfağa girmişti. Nurgül abla ise kilere inmişti, Asmin hemen akşam yemeği hazırlamak için malzemeleri koymuştu. Birde hamurunu hazırlamak için bir kap almıştı girişmişti bugün ki akşam yemeği için,
“Hanımağam yormayın kendinixi ben yapayım.”demişti ama Nurgül ablayı dinlemiyordu Asmin,“Abla ben birşey ile uğraşırken yorulmam,”diyerek cevap vermişti Asmin.
Hem bugün kendini biraz iyi hissetmek için girmişti, rüyasında tekrar aynı şeyleri yaşıyor gibi düşüncesini çıkarmak için uğraşmak istiyordu zaten baba evinde ikende ne olsa yemek yapardı iyi gelirdi bu ona.
Duvaklı pilav için hemen pirinç falan çıkarmıştı yemeği yaparken Dildar hanım ve Hera içeri girmişti.“Oh bu mis kokular ne konağa girmeden aldım,” demişti Hera kokuyu içine çekerek,
Kaynanası hemen gelinin'in yanına gelip,“Yormasaydı kendini kızım,”demişti Asmin ise yemeğin ağzını kapatıp,“Gerçekten böyle şeyler yaparak yorulmam,”demsiti Dildar hanım mutfaktan çıkmıştı Hera ise üzerinde kileri masaya koyup yardıma gelmişti yengesine,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Davası(Asmin)
Literatura KobiecaYeniden yazılıyor 🥀 Ama bazen yeniden başlamak lazım; O hayatta yaşama sevinci olmayanlardandı. Tek dayanağı abisi olmuştu, annesi'nin sadece öldüğünü biliyordu. Mezarını bile görmemiş yaralı kızdı. ASMİN; Babası'nın onu sevmemesi ile onun hep bir...