Keyifli okumalar:)
Şarkı:In the name of loveAsmin'in tüm yeşillerinden ayrı yeşilin en güzel tonu gözleri, ormanın da insanı aşık ediyordu haps ediyordu. Kor gibi içini yakan cehennem ateşine kendini haps etmişti o..
Bedenim bir kor gibi yanan ateşin içine düşmüş, ve benide kendi bedeni ile beraber ateşe çeken gözleriydi.
Bakışları üzerime her değdiğin de hiç bir saniye geçmeden kendimi o ateşin içinde buluyordum. Asmin'in o kendi yeşilliklerine çeken gözleri içimde ki kasırgaları arttırmıyordu. Daha çok hafifliyordu içim de kasırga fazlalaşmış yerine hafifliyordu.
İlk baharın yeşilleri şimdi esiyor yüreğime her bir esintisi çarpıyordu ve bu beni çok yakıyordu, söndürmüyordu.
Hafif bana baktı alttan gözleri yüreğime değdi. Her değdiğin de yutkundum vede ademelmasım her defasında yukarı-aşağı çıktı indi. Ona bakmamayı istediğim de sanki yeşillikler beni zorluyordu.
Kehribarlarım ilk gün ki gibi hâlâ..
Gözlerinden belliydi onun istediği, özgürlüğüydü acı ile bakıyordu etrafına ama belli etmiyordu.
Asmin aslında herşeyi anımsatan bir renkti ama, Onun da bir renge birine bir zaman ihtiyacı vardı.
Sanki bana baktığın da gözleri dolacaktı. İlk defa bir şeyden korkuyordum evet onun hayır demesi içimi kemiriyordu kabul etmemek istememesi beni öldürüyordu. Bu ateş daha çok harlanıyordu. Korkmak İstemiyordum herşeye göğüs gerip korkmadığım gibi buna da germek istiyordum olmuyordu. Ateş beni yaktıkça susuyordum, düğümleniyordu boğazım ilk defa susmamak istedim bu beni zorladı, hayır bunu da başarabilirdim.
Sustukça canım yanıyor, yutkundukça kalbime bir sızı düşüyordu.
Anlıyordum onun da korkuları vardı. Evet onun da kendince korkuları vardı, peki ya korktuğu neydi peki, peki onun korkusunu alt üst edecek miydim.
Papatyaların en güzeli, sarı papatya seni bu kadar özel ve güzel olamanın sebebi nedir.
Peki ben o her saçın telini o ince teli için savaş verebilecek mıydım?Saçların'ın her bir telini saymak ve o telin sadece biri kaybolsa bile dünyayı yakacaktım.
Sen öyle bir meselesin ki bende, ben bile bu meselede kendimi zor buluyordum.
Sevecek miydi peki beni?
Yada bir başkası olarak mı görecektin, sadece bir kurtaran yabancı olarak mı?Söyle bana bu sorulara nasıl kendi başıma cevap vereceğim, Gel yanıma saçlarının tek bir telinde bile nefes bulayım yoksa öleceğim.
Gözlerimr bak bir kere kaybolayım o eşsiz manzara da.
Sev beni bir kere, öleyim bu diyar daGel gezelim bu diyarı, duyuralım sevdamızı.
Desinler ki bu topraklar da sevenler kavuşa biliyormuş.
Evet desinler ki, yeşiller de kaybolmuş, sarılar da nefes almış koca ağa,SADECE ONDA BULMUŞ BU SEVGİYİ...
imkansız bir aşk değilmiş almış sevdiğini.
Bu topraklar şahit olsun imkansız değilmiş aşk...
Sevenler sonunda kavuşmuş...
...
Gözlerim bir kaç defa aradı onu. Yoktu annemler yukarıya çıkarmıştı Duran ağa bir kaç defa ona baktığın da konuşmadan başını ediyordu bu beni rahatsız etmişte sayılırdı.
Neden peki neden konuşmasını istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Davası(Asmin)
Chick-LitYeniden yazılıyor 🥀 Ama bazen yeniden başlamak lazım; O hayatta yaşama sevinci olmayanlardandı. Tek dayanağı abisi olmuştu, annesi'nin sadece öldüğünü biliyordu. Mezarını bile görmemiş yaralı kızdı. ASMİN; Babası'nın onu sevmemesi ile onun hep bir...