12.12 UFAK BİR ENDİŞE🕊️

3K 223 47
                                    

Bir aslanın,bir ceylana aşık olması;

Ezman Baran düğün işinden dolayı pek şirkete uğramaz olmuştu bu aralar, şimdi ise bir sürü dosya ile ilgileniyorken başını dosyalardan kaldırdı, o kadar çok dosya vardı ki haliyle işler uğramadığı için birikmiş durumdaydı.

Saat oldukça geçmişti gününü genellikle bugün dosyalara vermişti konağa gitmemişti, bugün Asminide görmemişti.

Gece geç olduğu için onun ile birlikte bir kaç çalışan vardı sadece,koltuğu geri iteleyerek koltuktan kalktı boynu ağrıyordu gözleride yorgunluktan kapanacaktı.

Ceketini de alıp oda kapısını kitleyerek çıkmıştı, şirkette kalan bir kaç kişi ayağı'ya kalkmıştı onu görünce başını sallayarak geçmişti. Dışarıya çıktığında derin bir nefes almıştı boyun ağrısı baş ağrısı oldukça artmıştı.

Arabasına binmişti, gözleride yorgundu uyuya kalmadan varmak istiyordu Aslanzade konağına arabayı çok hızlı kullanmadan sürüyordu.

Arabayı konağın önünde durdurmuştu kendi odasının da lambası kapalıydı Asmin'in uyuduğunu düşünmüştü. Arabanın kapısını kapatıp konağın kapısının korumalar tarafından açılması ile girmişti herkes uyuyordu ses çıkarmadan yukarıya kendi odalarının olduğu kata çıkmıştı.

Asmin uyuyor düşüncesi ile kapıyı yavaşça açmıştı.

kapı açıldığında karşısında kanepede oturan saçlarını savurmuş, ay ışığının beyaz tenine vurması ile sevdiğine bakıyordu elinde ki ceketi küçük sandalye'ye koyarak Asmin'in yanına oturmuştu.

Asmin tebbesüm ederek nefes almıştı.

"Sevgili hatunum, neden uyumadın."dedi Ezman, sessiz konuşarak, boynunda ki ağrıyı bile unutmuştu asmini görünce,

Asmin, Ezman'ın gözlerine masumca bakarak,"Seni bekledim, hemde pek uykum gelmedi,"dedi Asmin

Ezman ise koltuk başlığında ki güzelce yeni çıkarılmış pijamaları eline aldı, Asmin'e tebessüm ederek banyoya girmişti üzerini giyinmek için.

Asmin bu saate kadar gelmedi bir şey oldu düşüncesinin yanılması ile içi ferahlamıştı.

Ezman Baran banyoda üzerini giyerken onu beklemesinin mutluluğu ile sırıttıyordu, kendine gelerek uykusuz kaldığı içinde üzülmüştü.

Ezman banyodan çıkmıştı yatakta gözlerini kapatmış kadına doğru baktı, yatağın önüne geldiğinde yorganın bir tarafını kaldırıp geçip gözlerini kapatmıştı boyun ağrısı yüzünden uyuyamadığı için yatakta oturur pozisyona geldi.

Asmin Baran'ın uyuyamadığını anlayarak yatakta ona taraf dönmüştü baran ise yataktan kalkmıştı ve oturur pozisyona gelmişti.

Bugün uyuyamadığı için mutfağa indiği sıra arkasından kaynanası gelmişti güler bir yüzle niye uyumadığını sormuştu, başka şeyler ile ilgilenmeye çalışsa da birşey olduğunu kaynanası anlamıştı, Baran'ı sorduğun da "Şirkette çalışıyormuş,"dediğinde içi ferahlamıştı o anda.

Düşüncelerden ayrılırken Baran'ın bir şey aradığını fark etmişti ona doğru bakmıştı.

"Ne arıyorsun"demişti Baran başını çekmeceden ayırıp Asmin'e bakmıştı,"İlaç arıyorum, ağrı kesici falan başım ağrıyor,"dedi Ezman Baran

"Sen yatağa geç ben geliyorum."dedi Asmin hızlı bir şekilde ayağı'ya kalkıp odadan çıkmıştı. Baran ise giden karısının ardından şaşkınca bakıp yatağa geçmişti.

Baran ağrının daha çok attığını hissettikçe bastırarak Anlı'nı ovalıyordu.

Kapı yavaşça açılmıştı açık saçları toplanmış ve elinde bir bardak ile girmişti Asmin, Baran ona doğru dönmüştü anı refleksle.

Yürek Davası(Asmin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin