23.BÖLÜM: İSYAN

199 19 4
                                    


Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın😉

İyi ve keyifli okumalar!🤍

Şarkılar: Lana Del rey- Dark Paradise /  Grandson- Blodd Water / Manga - Hepsi Bir Nefes


DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASI⛓️

23.BÖLÜM: İSYAN


HAKİM BAKIŞ AÇISI

Koğuşta isyan hazırlıkları sessiz bir şekilde başlamıştı. İsyan hazırlıklarının gardiyanların duymaması ve görmemesi için büyük bir çaba sarf ediliyordu. 7 yıl boyunca ikinci kez gruplar birlikte isyana kalkışıyordu. İlk başta kunguzlar itiraz etse de kabul etmeleri zor olmadı.

"Her şey hazır." dedi Buğra. Cebindeki anahtarı çıkardı ve salladı. "Kapının anahtarı da elimizde."

"Kapı kilitlenecek , gardiyanlar dinlenmeye çekildiği anda başlayacağız. Dediğim şeyi de yaptınız değil mi?"

"Hazır , her şey hazır. Tek bir şey var kapının kilitlenmesi. İki dakika falan var."

Koray başını ağır bir şekilde salladı , her şey istediği gibi tıkırındaydı ama içinde bir kuşku vardı. Tırabzanlara yaslanarak aşağıdakileri inceledi , gözü en çok Atay'daydı. Tuhaf bir şekilde etrafını çok fazla izliyordu , gergin olduğu gözlerinden belli oluyordu. Atay'ın fark etmemesi için bakışları farklı bir tarafa çevirdi lakin Atay'ı da görüyordu.

"Koray..." Ata heyecanlı bir şekilde geldi , Koray elini kaldırarak heyecanını bastırmasını söyledi. "Ne oldu?"

"Atay'a dikkat et. Gergin ve etrafı çok izliyor." dediği anda Atay ayağa kalktı , sakin gözüken ama telaşlı adımlarla çay ocağına gitti. Bir bardak alarak kendine çay doldurdu , çay ocağının tezgahına yaslanarak etrafı aynı şekilde süzmeye başladı. "Etrafı süzer gibi yapıp , beni izliyor."

"Neden?"

"Yapacağı şeyin benim görmemi istemiyor."

"Ne yapacak şerefsiz? Bizim yanımızda olacağını söyledi!"

"Atay'dan bahsediyoruz , her türlü itliği yapar. Bizim çocuklara söyle Atay'ı ortadan kaldırsınlar." dediğinde Ata'nın gözlerinde parlama görüldü. "Kısa bir süreliğine , Ata. Saçma sapan bir işe girişme!"

"Tamam abi ya!" Ata gideceği sırada tekrar Koray'a döndü. "Abi azıcık dövsem , içimde çok birikmişliğim var."

"Ata senin içindeki birikmişliği ben alacağım kardeşim. Yürü!" Atay oflayarak merdivenlerden indi.

İZEL

Sinir küpü olmuş bir şekilde hücrede oturuyordum. Yapmadığım bir şeyden dolayı suç atılmıştı , onuruma dokunuyordu. Gülfem şeytanlığın başka bir evresindeydi. Bilmece gibiydi , çözmek için çaba sarf ediyordum ama her şey üstü kapalıydı.

Bu durumdan kendimi nasıl aklayacağımı düşünüyordum. Delil olarak kamera kayıtlarını sunacaktı çünkü odasına tek başıma girmiştim. Odadan sadece bana ait olan zarfı alıp çıktığımı kantlamam imkansızdı. Zarf çalma olayını kendisi planlamıştı onunla ittifak kurmadığım içindi.

DEMİR PARMAKLIKLARIN ARKASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin