Amikor már majdnem mind megvoltak, elkezdtek fizetni. Egyedül Peti nem állt be a sorba. Valami innivalót nézett. Nem igazán volt jól az elmúlt időszakban. Nagyon rosszul volt, a látomások, orrvérzések nagyon gyakoriak. Mostanában elkezdett folyamatosan görcsölni a hasa. Nem tudja, hogy milyen a mensi, de valahogy így képzeli el. Mindig azt érezte, hogy sírnia kell, de egyezerűen nem tudott. Egyezer volt egy kitörése a barátnője miatt. Megcsalta.
Nem tudta, hogy mit tegyen. Nagyon üresnek érezte magát. Magányosnak. Utálta magát. A testét, a haját, lábát, hasát, kezét, mindneét. Az életét. Barni próbált vele beszélni, de Peti nem nagyon akart vele beszélni, ami azért nagyon fura. A kisebb mindig a nagyobbhoz fordult, ha valami baja volt. Nem is értette magát. Csak magányra vágyott.
Egy Monsterrel a kezében lépett a kasszához.
A többiek már rég kint voltak. Az ablakból látta, ahogy Zsoma gumicukrot dobált Gio fejéhez. Csak nézte őket és mosolygott.
Kifizette az innivalót és elindult kifelé.
Egy kicsit félt a faszik reakciójától, mert eddig mindig csak teát ivott meg vizet. Semmi koffein. Most azt érezte, hogy kell valami, ami segít neki. A faszik kint valamin nagyon nevettek, Peti kihúzta a széket és leült. Kinyitotta az innivalóját és inni kezdett.-te mióta iszol energiaitalt?(K.B.)
Erre a zöldszemű nem válaszolt, csak meghúzta a vállát és itta tovább. Valami hiányzott. Vagy esetleg valaki? Barnabás nem volt az asztalnál.
Gio észre is vette, hogy a kicsi keresi a nagyobbat.-mosdóba van. De egyébként nyakon fog baszni ha meglátja, hogy mit iszol Petike.(G)
-akkor majd én is őt. Kell valami, amitől felébredek.
-ahhhhhhaaaaaa...oké, te tudod(G)
A kisbolt sarkán meglátta Barnabást. Próbálta kerülni a tekintetét, dehát Nyílván leszólta őt a nagyobb.
-te meg mi a szart iszol?
Nem szóltak semmit, csak a kisebb mutatta meg a nagyobbnak az "üdítős dobozt"
-te nem vagy normális. Eddig kávét sem akartál inni!
-nem baj. Most ez jól esik.
Erre a nagyobb csak sóhajtott, és elkezdtek menni a kisbusz felé. Beültek hátra, és most csendesen telt az út. Peti az ablaknak döntötte fejét, és két ujjával dobolta a fém dobozt.
Barni csak telózott. Ránézett egy kis idő után Petire, aki a kezét az orra alá tette. Elemelte, és csupa vér volt. Barni nem szólt semmit direkt, hogy. A faszik ne pánikoljanak be. Elővett egy zsepit, és az orrához tartotta, miközben szorosan magához húzta. Peti már remegett, és Barni megfogta az egyik kezét. Amikor elállt az orrvérzés, akkor beletette egy zacskóba a zsepiket és petire nézett. Nagyon fehér volt, és dölöngélt is. A vállára dötötte a kisebbet, aki megfogta a nagyobb kezét, és elaludt.
A nagyobbik nagyon féltette a kisebbet. A kezdetektől fogva tudta, hogy valami nincs vele rendben. Mindenre gondolt, csak a harmadik szemre nem. Addig gondolkodott ezen, hogy végül könnyektől küszködve elnyomta az álom.Time skip: Balatonon
A hat fiú közül 2 aludt. Barnabás és Péter. Egymáshoz bújva, Peti keze Barni combján pihent meg. Egy erdőbe mentek, és megláttak egy táblát:
Vitorlás táborIgen. Ez egy nyári tábor volt, csak most ősszel is meg volt tartva, hogy felidézzék a halloween ünnepét. Amikro beértek a parkolókhoz nagyon sok kisebb busszal, és autóval találták szemben magukat. Alig találtak helyet, de egy pont rájuk várt. Gyorsan beálltak, és kiszálltak. Egy másik 6 személes csoport mellettük állt. Amikeo kiszálltak nem igazán vették figyelembe őket. Még elölről kiszedték a szemetet, és a másik csoport elment egy kisebb padhoz. Csak cigiztek meg beszélgettek. 4 lány, és 2 fiú volt az a kisebb csoport. Amikor a
másik 4 faszi kiszállt, és lőtt egy szelfit, hogy megjöttek. Nyílván az egymásnak bújt Peti, és Barni is rajta volt.
Egy kis idő után elkezdték ébreszteni a fiúkat.-jóreggelt, megjöttünkk!(G)
-oké...mindjárt.(B)
A nagyobb kinyitotta a szemét, Peti kezét elvette a combjáról, és kiszállt. A kicsi rajta támaszkodott, ezért természetesen felkelt.
-megjöttünk?(P)
Elég álmos és rekedt volt a hangja. Nagy karikák voltak a szeme alatt, és teljesen sápadt volt. Barni ekkor már kint nyújtószkodott. Felcsúszott a pólója, amit Peti végigkövetett, vett egy mély levegőt és kipattant a kisbuszból.
Majdnem összeesett. Még mindig rosszul volt az orrvérzés óta.-Jól vagy?(K.B.)
-igen, csak zsibbad a lábam.
Barni belekarolt a kisebbe, és megfogta, hogy ne essen össze. Nyílván neki leesett, hogy az orrvérzés az oka. Nem szólt semmit, csak fogta a kisebbet és a fiúk kiszedték a bőröndöket.-a hangszerek majd csak holnap után kellenek.(G)
-azért bevihetjük.(A)
-jó.(G)
Először a házukat keresték meg. Egy nagyobb ház volt. Hat szoba volt, 2 fürdő, 2 konyha, és 2 kisebb szoba a cuccoknak. Ez azt jelentette, hogy tajtuk kívül hatan még lesznek a házban. Amikor bementek még senki sem volt ott. Csak ők voltak ott hatan. A ház fel volt díszítve, minden halloweeni volt. Bevitték a cuccaikat. Kettesével lesznek.
Bálint-Gio
Ati-Zsoma
És végül Peti és Barni.
————————————————————Kicsi játék
Találd ki a titkos írást!(spoiler)
- €-5 8;3€3!!3@ @963 "3::6 - /9496-5€96
!!!————————————————————
Sajnálom, ez most rövid, de még írni fogom ezt a részt is, csak türelmetlen vagyok!
YOU ARE READING
Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)
FantasyGaál Péter története...gyermekkora óta látomásokkal szenved, más néven a harmadik szem. Sokan nem hisznek benne, Ameddig meg nem tapasztalják. Péter egy Zenekar\banda tagja, és nagyon furcsa kapcsolatot teremt az egyik banda taggal... Főszereplők: G...