Moral of the story...❤️(8🎃)

50 6 0
                                    

Amikor mindent bevittek elkezdtek kipakolni.
Egy szobában ketten voltak, és még lessz rajtuk kívül hat ember. Peti először a ruháit pakolta ki az egyik szekrénybe, majd a kisebb cuccait, könyvet, gyógyszert, stb az éjjeliszekrényébe.
Barni csak az ágyon feküdt, ne volt semmi kedve.

-ilyen fáradt vagy?
Kérdezte a kisebb, miközben odaült a nagyobb mellé.

-én igen. Miért, te nem?

-nem.

-Ja hát Nyílván, ha megittad azt az energiás szart.

-most miért? Szerinted az alkohol az nem káros?

-de az is, de ez jobban.

Erre a kisebb csak kifújta a levegőt, és átfészkelt a franciaágy másik felébe.
Egymásnak háttal feküdtek, és nem id figyeltek a másikra.
Egy kicsit így maradtak, majd a nagyobb megint megtörte a csendet.

-tudom, hogy ez most kellett neked, de ne csinálj belőle rendszert. Oké?

-oké, nyugi nem fogok.

S ekkor a kisebb megpillantotta a nagyobb kezén a karkötőt. Azonnal elmosolyodott és a vörös mellé ugrott. A nagyobb csak mosolyogva, és kérdőn nézett rá. Petinek nem szokása ilyeneket csinálni.

-megvan még ez a karkötődddd?
És azonnal a nagyobb kezét a tenyerébe vette, közelebb húzta magához és nézni kezdte mosolyogva.

-igen. Eddig az emlékpolcomon volt, nem mertem felvenni. Igazábol csak féltem, hogy baja esik. Dehát 3 év az elég sok, úgyhogy itt volt az idő felvenni.

A kicsi felpattant és a táskájához szaladt. Kivett egy ugyan olyan karkötőt, ami az állt, hogy "Barni"
Visszasétált a nagyobbhoz, aki már ült az ágyon és megmutatta neki, hogy itt van az ő karkötője is.

-én se nagyon hordtam. Igazábol ugyan az miatt nem hordtam mint te, meg azért is van itt.

-je. Lessz mivel flexelni a fasziknak.

Ekkor egy ajtónyitódást hallottak és egy Gio állt a szobaajtójukban. Becsukta maga mögött és oda jött hozzájuk.

-halljátok! Tudjátok amikor megjöttünk és ott volt az a hat fős csapat rajtunk kívül

-igen.(P)

-igen, én is tudom. Mi van velük?(B)

-ők lesznek a szobatársaink!(G)

-szoba?(P)

-bocsi, házastársaink.(G)

-nem inkább lakótársaink? Ne menj hozzájuk férjül.(P)
Peti és Barni nevetett, de a legkisebb már nem annyira.

-jólvanna. Tudjátok, hogy mire gondolok, nem?

-de.(B)

-akkor mi a probléma?

-semmi, semmi(B)

-oké.

És azzal a lendülettel ki is ment a szobából.
Megint csak ketten maradt a két fiú. 
A kisebb ránézett a nagyobbra, és mosolygott. Ez mit is jelent? CSESSZÜK FEL HÉRA BARNABÁST!
Először csak ütögette, majd csipkedte, amin nevetett a nagyobb. Eddig mindig hagyta Petinek, hogy piszkálja, és azt akarta, hogy ez most egy másik alkalom legyen. Szóval megfogta a kisebbet, belevágta a párnába, fölémászott, és csikizni kezdte, amin a kisebb nagyon hangosan nevetett. Valószínűleg a másik négy faszi kint ültek, és hallották, hogy Peti már szinte üvölt a nevetéstől. Barni elég erősen lefogta. A négy faszi hirtelen berontott az ajtón.

-ti mi a faszt csináltok?(G)

Erre Barni megállt, és Gio ra nézett. Ebből a kisebb időt nyert, és lerúgta a nagyobbikat az ágyról. Jól kinevette, majd felsegítette. A másik 4 csak komoly fejjel nézett rájuk, amin Peti nem tudta abbahagyni a mosolygást, vagy éppen nevetést. Amikro már a kisebb is abbahagyta a nagyobbra nézett, aki akkor elnevezte magát. Ezen a többiek is nevettek. Általában Barni a legkomolyabb mindegyikőjük közül, de amikor Petivel van felszabadul. Peti csak mosolygott majd lögdösni kezdte.

-mi van, Barnabás? Nőnek a tejfogaid?

-Kapd be!

Már épp kezdte volna Barni megint csikizni a kisebbet, de ajtónyitódást hallottak. Egy csomó bőröndöt cipelő, huszonéves emberrel találták szemben magukat.

-Sziasztok!
Köszönt rájuk egy barna, kék szemű ismerős lány. Sőt, mindneki ismerős volt.
Mind visszaköszöntek, majd a hat idegen elment bepakolni.

——————————————————

Na hali minden embernek! Ezt a részt is írni fogom tovább! Nem tudok nagyon mit írni.pusszaaa💛

-Laura

Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)Where stories live. Discover now