Péter szemszöge
Reggel amikor felkeltem kibattyogtam a konyhába és elkezdtem vizet forralni a teámhoz. Közben megetettem a kiscicámat is, pöcköt. Egy októberi napot írunk, a levelek sárgán, szárazon terítik be a járdákat, utakat. Pont az ablakomból látok rá az utcára, ami gyönyörü. Ezt ritkán lehet elmondani Budapestről.
Amikor elkészűlt a teám felvettem a nálam 2 mérettel nagyobb köntösöm, majd kiültem az erkélyemre. Panel házban lakom, úgyhogy megtehetem. Egy kis ideig néztem Budapest hűvös és most éppen csöndes utcáit. Egy kicsit szellőztettem a fejemet,majd megindultam befelé mert hideg volt.Ma lessz próbánk a Faszikkal, de csak 10-kor. Nem is tudom, hogy miért keltem fel 7-kor... Igazából tudom. Megint egy rémálom, tele látomásokkal. Még senki sem tud a harmadik szememről, de még a legjobb barátaim sem. Csak anyukám, apukám, húgom és ugye én. Még a nagyszüleim sem tudnak róla.
Anya azt mondta, hogy valakivel kéne beszélnem róla, de még nem tettem meg, amit nem értek. Lehet, hogy könnyebb lenne ha valakivel megosztanám a problémáim és a gondolataim. Nincs olyan nap, hogy ne látnák valamit amit senki más sem lát csak én. Van olyan, amikor elkezdek szédülni utána vagy esetleg hányingerem lessz ami miatt evészavarom is van. Nem tudok sokat enni, ezért eléggé soványka is vagyok. Gyakran vagyok ájulás közeli állapotban, és ez nagyon-nagyon ritkán elő is fordul. Igazábol semmi sem történik, csak képszakadás aztán már fel is keltem. Orrvérzés is szokott lenni, de az már gyakoribb. Ésss pont ahogy most is.
Hirtelen tele lett a köntösöm vérrel, és én majdnem felborultam a szédüléstől. Mentem volna a fürdőbe, de megláttam egy fekete alakot az ajtómban. Nagyon megijedtem, valószínűleg ez volt a célja. Még vártam ameddig Eltűnik, majd sietősen bementem a fürdőbe, ahol rendbe tettem magam. Ez nálam már megszokott viszont csak akkor fordul elő, ha egyedül vagyok vagy éppen ha valakinek beszélek róla, de... akkor az a személy vagy személyek is érzékeli. Ezért is félek elmondani a fasziknak. Mi van, ha utána nem akarnak velem többet beszélni? Vagy ha rájuk íjesztek? Nem tudom, hogy hogy bírnám ki nélkülük. Egyébként sokat gondolkoztam rajta, hogy ki is lehet az az alak, akit mindig látok. Lehet, hogy mindig más, vagy csak szimplán nem akar megválni tőlem. Visszatérve a múltkor anyuéknál meséltem a húgomnak, hogy miket is látok, és leesett egy kép a falról, amin apukám elhunyt testvére van, akit én soha sem láttam. Születésem előtt pár nappal autóbalesetben meghalt.Próbáltam félretenni a gondolataimat ilyen-olyan dolgokkal. Simogattam Pöcköt, majd adtam neki friss vizet. Bementem a szekrényemhez ruhát választani, egy barna gatyát választottam egy bézs színű pulóverrel meg ha elindulok akkor egy fekete conversel.
Nem igazán csináltam utána semmit, csak ültem bent a kanapén és simogattam a szeretett háziállatomat. Dorombolt az ölemben, amin mosolyogtam is. Nagyon boldoggá tett ez az állat, még abban a tudatban is, hogy ha rajta múlna akkor egy szelet sonkára lecserélne.
Továbbra is simogattam, majd meg néztem az időt.
9:10
-már is?-gondoltan magamban. Elég gyorsan eltelt az idő. Kiemeltem a cicámat az ölemből, és felkeltem. Nem valami őszintén, de nyervogott egyet, majd otthagyott. Elmentem a táskámért, és elkezdtem pakolni bele. Igazából csak fülest, kulcsot, töltőt, meg sok fontos dolgot tettem el.
A füzetem, a tollam, és az iratot,ami nélkül sehova se megyek. A harmadik szemi nyilatkozat(amúgy ilyen létezik? Mármint biztos, hogy kapnak róla papírt, de na-író)
-ot, amit mindig magamnál kell tartanom.
Igazábol csak bizonyítékként tartom magamnál. Megint elgondolkoztam azon, hogy szóljak-e a fasziknak erről a dologról, de betudtam egy "majd ha lelkizünk"-nek.
Összeszedtem mindent, majd felhúztam a kabátom meg a cipőm és kiléptem a lakásomból. Pöcök nem igazán foglalkozott velem, és még köszönni se jött oda...a kis gonosz. Kulcsra zártam az ajtót, és hangos léptekkel megindultak ki Budapest utcáira.
Amikor kiléptem megcsapott a hideg, de kellemes szél, és az eső illata. Este elég nagy vihar volt, ezért csupa pocsolya volt minden.
Sikeresen bele is léptem a létező legnagyobb pocsolyába az utcában, úgyhogy teljesen átázott a cipőm. A csupa vizes zoknimban és cipőmben totyogtam el a tőlem 20 percre lévő próbateremig, ahol még senki sem volt ott. Mindenkinek van kulcsa az ajtóhoz, úgyhogy simán betudtam menni.A hely nagyon nagy volt, sokáig gyűjtöttünk rá.
Egy kertes kisebb ház volt, ahol volt egy kutya is. Cickány volt a neve, törpetacskó. Az utcán találta Gio és Zsoma, és hát Nyílván pont ide, a próbaterembe hozták. Levettem a cipőmet és a zoknimat majd a radiátorra tettem őket száradni, és felvettem Barni mamuszát.Kimentem az udvarra, hogy megnézzem cickányt. A kicsi még csak 4 hónapos, úgyhogy gyorsan be is engedtem. Igazából egy kisebb háza van, de nem olyan kutyaház, hanem annál nagyobb, és meleg van bent, meg ki is tud menni egy kicsi ajtón, szóval jó helyen van.
De ettől függetlenül mindig be engedjük a házba, hogy ott is landalírozzon fel-alá.Egy ajtónyitódást hallottam. Még meg se fordultam de tudtam, hogy Barni az. Neki a szokása kurva hangosan bevágni maga mögött az ajtót, és mindig üvöltünk neki, hogy
AJTÓÓÓ!-ez már nálunk megszokott volt.
Volt egy fürdőszoba is, meg konyhánk is volt, meg egy szoba. De az csak arra, ha véletlenül bebaszunk, és nincs kedvünk hazamenni.-szia Peti.
-hello.
Mondtam, miközben a meleg fel forralt vízből kiszedtem egy teafiltert, majd a kukába dobtam.-mizu?
-átázott a cipőm, úgyhogy elvettem a mamuszod.
-Látom, kiszúrta a szememet az én 44-es mamuszom a te 41-es lábadon.
Ésss...kinevetett.-jól van na...szerintem megfáztam.
Szipogtam, majd egy zsepiért nyúltam.
Kifújtam az orromat, de még mindig kerültem Barni tekintetét, amit nem tudtam, hogy miért csináltam. Úgyhogy ránéztem és egy boríték volt a kezében. Csak kérdőn néztem rá, de csak odalépett hozzám, és a kezembe nyomta.-majd csak otthon nyithatod ki, ha egyedül leszel.
-ő...jó. Kösz.
Megint ajtónyitódást hallottunk, és most egy Zsoma meg egy Gio állt az ajtóban.
-Sziasztok!(P)
-hello(Zs)
-sziasztok, mizujs? Azta, átázott a cipőd, Peti?(G)
-Ja, igen. A létező legnagyobb pocsolyába sikerült belelépnem.
-az szarügy(Zs)
-na, ne legyél flegma.(B)
-nahát igenám Zsombor!(P)
-oké, oké, szia menny vissza aludni.(Zs)
Erre csak a mamuszos nyakonvágta, majd elkezdték kergetni, és ütögetni egymást.
Fel-alá szaladgáltak a házban, és a folyosón el is estek. A másik kettő csak nevetett, és videózott. Amikor nagyjából lenyugodtam leültek beszélgetni.—————————————————————
Hello! Ez az első rész, remélem tetszik!
Egy kicsit még uncsi, de majd izgalmassabb rész is lessz benne.
Puszi💛
Words:1056-Laura
YOU ARE READING
Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)
FantastikGaál Péter története...gyermekkora óta látomásokkal szenved, más néven a harmadik szem. Sokan nem hisznek benne, Ameddig meg nem tapasztalják. Péter egy Zenekar\banda tagja, és nagyon furcsa kapcsolatot teremt az egyik banda taggal... Főszereplők: G...