A hat fiatal a fürdőszoba csempéjére kuporodva nyugtatta a zöldszeműt. Teljesen eltemette az arcát Barna mellkasában.
-ki megyünk?(Zs)
-igen.(P)
-Ja, lehet, hogy kéne egy kicsit levegőzni.(A)
-előtte eszünk?(G)
-aha.(A)
A hat fiatal kiment a konyhába, és elég nagy csend volt.
-hol vannak a többiek?(P)
-valahova elmentek. Szerintem boltba, vagy a büféhez.(G)
-Ja, oké.(P)
-na gyertek ennii!(Zs)
A hat fiú palacsintát evett, miközben Petinek valami az eszébe jutott. Pontosabban jöttek vissza az emlékei. Elkezdett szerelmet vallani a nagyobbnak. Ahogy eszébe jutott görcsberándult a hasa, és csak gondolkozott. Inkább felállt egy pohár vízért, mert nem akarta, hogy a többi barátja gyanakodjon a szororngására.
Ma reggel meg megpuszilta a nagyobbat.
Iszonyatosan szorongott, és félt. Félt, hogy ez miatt el fogja veszíteni a nagyobbat. Tudja, hogy ha őt elveszíti teljesen összetörik, és gyűlölni fogja magát, ami egy kicsit most is megvan. A kisebb nem szereti magát. Talán azért, mert nagyon sokat sír a látomások, és a sok fájdalom miatt. Tudta, hogy ez nem a legférfiasabb tevékenység, de amikor sír valamelyik barátjának, aki általában Barni szokott lenni nagyrészt, gyakran mondja neki, hogy:
"A fiúk is sírhatnak akkor, amikor akarnak, és annyit, amennyit akarnak. Ők is ugyan úgy emberek, akkor is ha össze vannak törve, és akkor is ha nem."
Ezt talán a melegekre is érti? Biztos, hogy elfogadja őket, hisz ott a Peti és én...dehát ki tudja? A kisebb tisztában volt azzal, hogy szereti a nagyobbat, amit gyakran ki is mutat.
Nem tudja, hogy a szülei mégis hogy fogadnák el azt, hogy egy fiú visz haza. Végülis a szülei imádják őt, hisz ő az egyetlen gyerek, de akkor is fél, hogy szégyent hoz ezzel a családra. Ez neki nem szégyen, sőt. Kifejezetten örülne neki.
Azt is nagyon jól tudja, hogy iszonyat szerelmes a nagyobba, nem olyan nehéz bele szeretni Barnabásba.-mit szólnátok, ha elmennénk egy kicsit körbenézni?(G)
-felőlem mehetünk.(Zs)
-felőlem is.(A)
Barnabás a mellette ülő, éppen szorongó kisebbre nézett. A kicsi is ránézett. Csak bólintott a kisebb, és a nagyobb visszafordult a többiekhez. Most nem éppen Balázs járt az eszén, hisz nem volt ott Petivel. Viszont még mindig féltékeny volt, de nem annyira, mint egy nappal ezelőtt. Tegnap reggel még azt sem gondolta, hogy ennyire féltékeny is tud lenni.
És most hát...eléggé az.-Peti, Barni, Bálint?(G)
-felőlem is.(K.B.)
-felőlem is mehetünk.(P)
Barni csak bólogatott. Igazából rohadtul nincs kedve menni, de most, hogy Peti is megy ő is elmegy.
-mikor tervezünk indulni?(Zs)
-hát ugye 13-tól 14-ig sütögetés-
És valaki közbevágott.
-nem 12-től 13-ig?(P)
-nemm, elnéztül. Most van fél 9, szóval van még idő.(G)
-miért is keltünk fel ilyen korán?(A)
-nem tudom. Először mi Zsomával, aztán Ati, Bálint és ti. Egyébként tegnap valami leesett...tényleg! Még nem néztük meg, hogy mi esett le!(G)
És a göndörre nézett, aki egy huncut mosolyra húzta a száját.
-megnézzük?(Zs)
-naná.(G)
-ti jöttök?(Zs)
Barnival is ez történt tegnap este. Leesett egy kép a falról. Tudta, hogy Petinek ez nem igazán fog tetszeni, és hogy nem is akar majd felmenni. Vagyis csak azt hitte.
-én igen.(P)
-én is.(A)
-persze(K.B.)
-te barna? Jössz?(P)
Kérdezte, miközben mélyen a nagyobb szemébe fúrta a saját szemeit.
-igen.(B)
-honnan hallottátok a hangot?(A)
-szerintem a padlásról jött, Gio szerint a falban, vagy éppen a kertben esett le valami.(Zs)
- a falban?(B)
-igen, tudod ez gipszkarton, és van, hogy a közepében mível ugye üres valami fal darab leesik.
-Be voltatok szarva?(B)
-nem annyira, csak Zsomának mellettem kellett aludnia, mert amúgy nem tudott.(G)
-hát de amúgy is francia ágy van.(P)
-akkor rajtam.(G)
-magyarul összebújvaaa?(P)
És a végét kicsit perverzen, de elhúzta.
-igen, de-(G)
-ez nem igaz! Ő bújt oda mellém este! És mondtam neki, hogy hagyjon békén, de csak ölelgetett!
Mondta nevetve, és egyben panaszkodva a többieknek.-na jó, kuss!(G)
És ő is nevetni kezdett, miközben csipkedte a kisebbet.-na jó, akkor megnézzük?(A)
-igen, mehetünk.(G)
————————————————————
Na helloo! Bocs, de megint változtatok:
Na ugye ezt megpróbálom befejezni nov végéig, aztán dec 1-10 ig a mi válik belőlünk befejezése, aztán vagy egy új, vagy a csak te és én !!2 fejezet!! Jön, azt még nem tudom.
Puszi!💛-Laura
YOU ARE READING
Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)
FantasíaGaál Péter története...gyermekkora óta látomásokkal szenved, más néven a harmadik szem. Sokan nem hisznek benne, Ameddig meg nem tapasztalják. Péter egy Zenekar\banda tagja, és nagyon furcsa kapcsolatot teremt az egyik banda taggal... Főszereplők: G...