Első csók, jó élmények(16🎃)

77 7 1
                                    

A hat fiú megindult abba az irányba, ahol tegnap este a kéz fiú a hangot hallotta. Kicsit furcsa volt, hogy a fiúk tegnap teljesen részegek voltal, és most emlékeznek rá. Mindent átkutattak, de semmi olyat sem találtak, ami elmozdult volna.

-nincs is padlás!(K.B.)

-Ja, én se találtam.(Zs)

-én se.(G)

-szerintem senki sem.(P)

-akkor most?(Zs)

-nem tudom, azért jó lenne megtalálni, hogy mi esett le.

Épp a nappali közepén álltak ahonnan a szobákba is betudtak menni. Hirtelen egy kicsi alak termett az egyik ajtóban.

-jóreggelt.(L)

Ati szeretett kis húga volt az.

-jóreggelt. Hát te?(A)

-hmm most keltem fel.(L)

-Ja, azt látom. De miért nem mentél a többiekkel?(A)

-mármint a Hannáékkal?(L)

-igen.(A)

-miért, hol vannak?(L)

-nem tudjuk. Szerintem boltba.(A)

-azta.(L)

Barna kicsit mosolygott a kisebb lányon. Egyébként maga a lány gyönyörű volt. Nagyon szép volt az arca és a teste is, hosszú egyenes barna haja volt, kék szeme, talán az egyik egy kicsit sötétebb, elég alacsony, de magas is, és gyakorlatilag egy Ati csak lányban és kisebben.
A személyisége és a humora, a stílusa is olyan volt mint a báttyáé.

-látom lelkes vagy.(Zs)

-Ja, jössz velünk szellemet keresni?(G)

-mit?(L)

Értetlenkedett egy kissé a legkisebb közülük, miközben Ati mellé lépett.

-valamit este hallott az a két faszi(A)

És a göndörre meg az olaszra mutatott

-és meg akarják nézni, hogy mi volt az.(A)

-ahha...érdekes. Én is hallottam valamit, de csak azt hittem, hogy az Itáliai fickó volt az.(L)

A faszik csak egy kicsit kuncogtak, és Gio meghúzta a kislány haját.

-auu!(L)

-nehogy elsírd magad, Jónás Léna!(A)

-na te csak kussolj!(L)

Mondta nevetve, és nyakonvágta a nagyobbat, amit a többiek "úúú"-zásokkal díjaztak.
A nagyobb, azaz Ati felkapta a nyakába a kishugát, és majdnem eldobta.

-te nem vagy normális.(L)

Mondta, miközben letette őt a nagyobb, és a kisebb nevetett rajta.

-oké?(A)

-na jó, akkor megleressük?(G)

-igen.(Zs)

-hol nem néztétek még?(L)

-minden hol néztük, de semmit sem találtunk.(G)

-oké. A padláson néztétek?(L)

-nincs is padlás.(A)

-hogy ne lenne már padlás?(L)

-mondom, hogy nincs!(A)

A kislány csak unott fejjel nézett a báttyára, amin a többiek nevettek, majd a plafonra nézett, és mindenki ahogy Ati húga is, nézte a plafont. Egy kisebb ajtó volt az, amire szép, nagy betűkkel rá vort írva, hogy "PADLÁS".

Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)Where stories live. Discover now