6

73 7 0
                                    

*pov Łukasz*

Rano obudziłem się na kanapie, i zastałem w salonie widocznie sprzątającego coś Janka. Gdy spojrzałem ma zegar była godzina 7:38, czyli musieliśmy się zbierać na śniadanie. Nie pamiętałem nic. Wiem tylko że była jakiś impreza ale i tak chuja pamietam.

-Witaj😀😀😀- przywitał mnie Janek lekko zirytowanym głosem. Cały czas nie wiedziałem o co chodzi.  Każdym razie obudziłem wszystkich i zszedłem do sali zgromadzeń razem z Jankiem i Grzegorzem na śniadanie, na które na szczęście zdążyliśmy. Ja klasyczne nie zjadłem nic ale Janek, Grzegorz i cała reszta najebali się chyba na 10 lat. Po skończonym śniadaniu podszedłem do biblioteki uczyć się tej całej pieśni bo w sumie nie mam co robić. Jednako oczywiście spotkałem tu Janka który robił to samo. Troch pogadaliśmy, a potem nie chciało nam się uczyć, poza tym bibliotekarka co chwile nas uciszała. Tak wiec zaczęliśmy szukać jakiś fajnych książek do poczytania.

-ej Łukasz, szukaj książek w dziale starożytnym na literę „d" ok?
-No dobra ale czemu na „d"?
-chce czegoś poszukać o tzw. „Demoniczności"

Słysząc słowo demoncznosc przeszło przeze mnie kilka milionów myśli. On wie? NIE MOŻE

-yyy słuchaj..-zacząłem
-?
-to.. nie jest dobry pomysł.

*pov jann*

W głosie Łukasza można było zauważyć lekki niepokój. Ale dlaczego? Przeraża go to słowo czy co?!

-chce się po prostu dowiedzieć czegoś na temat demoniczności
-yyyy lepiej się pouczmy tego wiersza ok?

Mimo wszystko nie posłuchałem go i zacząłem grzebać w dziale starożytnym. Łukasz oczywiście próbował mnie powstrzymywać ale po jakimś czasie nie wytrzymał i wrócił do pokoju. Przeszukiwałem przez godzinę kilkadziesiąt tytułów, i miałem już ochotę to zostawić, ale moją uwagę przykuł tytuł cała historia demoniczności. Super to musi być to! Pomyślałem. Jednak musiałem te książkę przemycić gdyż istniało prawdopodobieństwo ze bibliotekarka nie pozwoli mi jej wypożyczyć. Po tym jak wróciłem do pokoju zacząłem czytać.

——————————————————————-

Nie chce mi się pisać👹👹👹👹

Gladiator. Jann x luke blackOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz