2

82 4 6
                                    

*Pov jann*
Zaraz po tym jak wsiedliśmy do pociągu i zajęliśmy wolny przedział ltóry był zupełnie pusty🥰 ale w późniejszym czasie ktoś oczywiście się dosiadł. Na stacji w Rzymie chyba wsiadło najwięcej osób. Rozmawialiśmy wtedy z Grzegorzem o Beyoncé, gdy do przedziału przyszedł czarnowłosy chłopak.
-siema, mogę się dosiąść?
Po tym jak usłyszałem jego piękną barwę głosu poczułem się jakoś dziwnie.
-jasne siadaj. Odpowiedział za mnie Grzegorz. Chłop przedstawił się jako luke black, jednak my z Grzegorzem zdecydowanie woleliśmy mówić Łukasz czarny. Przybył długa drogę z Serbii.

*pov Łukasz*
Przyjemnie się z nimi rozmawia. Szczególnie z Jankiem. Hmmm.. nie. Nie! Nie mogę tak myśleć. Muszę skupić się na czymś innym...

-halo?

Grzegorz wyrwał mnie z myśli. Jednak przez cała drogę myślałem o jednym...

*pov jann*

Po kilku godzinach jazdy, w końcu dotarliśmy do Londynu. Z pociągu wyleciało kilkaset ludzi (wszyscy to studenci) z różnych części Europy, a nawet świata. Przyjechało ok. 20 dużych 2-piętrowych busów które miały nas zawieźć do tej olbrzymiej placówki. W końcu dotarliśmy. Była gdzieś godzina 19:00, kazali nam udać się do pokojów, i przyjść o 20:00 na kolację i ceremonię rozpoczęcia roku. Byłem w pokoju z Łukaszem, Grzegorzem, i jeszcze jakimiś 2 typami, których nie zdążyłem poznać, bo musiałem lecieć do olbrzymiej sali zwanej „salą zgromadzeń". Po kilku minutowym lataniu po szkole by znaleźć te pieprzoną sale, wbiegłem spóźniony i zająłem miejsce. Pani dyrektor znów nie była zachwycona, i chyba nawet mnie rozpoznała.

-witam wszystkich serdecznie w naszej szkole!

Rozpoczęła przemówienie dyrektorka.

-niektórzy są już tu 2-3 lata, jednak nie zapomnijmy o pierwszakach! Dołączyło nowe 250 młodych talentów które zamierzają wejść w profesjonalny świat muzyki. Ja jestem Edyta Górniak, dyrektorka tej wielickiej i cudownej szkoły. Wszystkie zażalenia kierujcie do swoich wychowawców których za chwile poznacie. A teraz zapraszam do kolacji!

Sorry ze takie krótkie jutro cos dłuższego napewno

Gladiator. Jann x luke blackOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz