18. Dorka1009

33 11 2
                                    

Most egy kicsit rövidebb interjúval érkeztünk. A következő interjúalanyunk Dorka1009!

○•○•○

1. Kedves Dorka1009! Köszönjük, hogy elfogadtad a felkérésünket az interjúra! Először, ha jól láttuk, van egy külön listád a lovas történeteknek, ráadásul te is írsz a témában. Mesélnél nekünk erről?

Én köszönöm, hogy részt vehetek az inerjúban!:)Igen, írtam lovas történeteket is. Kiskorom óta rajongok a lovakért, de sajnos egy baleset miatt abba kellett hagynom a lovaglást, de még ez sem tudta szertefoszlatni a lovak iránti rajongásom. Amikor lovas történetet írok, akkor általában azt írom le, ahogy elképzelném, ha még mindig lovagolnék. 

2. Mióta foglalkoztat az írás?

Két éve kezdtem el írni, és úgy gondolom, hogy a tanulás mellett elég jó kikapcsolódást nyújt, emellett még hasznos is és szerencsére a szüleim is jó szemmel nézik. 

3. Mesélnél nekünk a The Last Shot című történetedről?

A The Last Shot-nak már két része is van és nagyon szeretem ezt a történetet. Semmi oka nem volt a keletkezésének, csupán kipattant a fejemből az ötlet. 

4. Úgy látjuk, több zsánerben is munkálkodsz. Szerinted mi a te zsánered?

Kaland( Adventure) "könyveket" szeretek írni és olvasni is egyaránt. Ilyenkor beletudom képzelni magamat is a történetbe, ami jóérzésű katarzist nyújt. 

5. Mikor találtál rá a Wattpadra? Mi motivált, hogy regisztrált a felületre?


Három éve találkoztam elsőnek a Wattpaddal, rá egy évre kezdtem el írni. Egy volt osztálytársam ajánlotta, miszerint nagyon szeretek olvasni és kipróbálhatnám online felületen is. 

6. Olvasni is szoktál Wattpadon kívül? Van kedvenc megjelent szerződ, akit szívesen ajánlanál másoknak is?

Igen, szoktam olvasni a Wattpadon kívül is. Rengeteg könyvespolcom van tele könyvekkel. Egyik kedvenc írónőm, Lauren St.John. Lovastörténeket ír, iskolában rengeteget olvastam. A könyvei a romantikus és kaland történetek felé hajlanak. 

7. Szerinted mi egy jó könyvsorozat titka?

Érdekesnek kell lennie, rengeteg fordulóponttal. Szerintem, ha felakarjuk kelteni az olvasó érdeklődését, akkor az érdekes részeket kissé halogatni kell, hogy nagyobb vágyódást okozzon. Az is fontos, hogy a szereplőkről ( leginkább főszereplők)érthető információkat kapjunk. Sokszor látok olyan történetet, ahol nem törődnek a helyesírási hibákkal, ékezet nélkül, rövidítve írnak. 

8. Mi a célod az írással? Vannak jövőbeli terveid?

Egyik nagy célom az az, hogy sokakhoz eljussanak a történeteim és lehessen nézettsége. A távoljövőben esetleg adnék ki könyvformában a történeteim közül párat.


Még egyszer köszönjük a részvételt! :)

InterjúkWhere stories live. Discover now