26. VagyokAkiVagyok2696

47 8 1
                                    

Sziasztok! Meg is jöttünk egy újabb szuper interjúval! Ezúttal VagyokAkiVagyok2696 a kedves beszélgetőpartnerünk! :)

○•○•○

1. Kedves VagyokAkiVagyok2696! Köszönjük, hogy részt veszel az interjúnkon! Az első kérdésünk a neveddel kapcsolatban lenne. Utalni szeretnél vele valamire vagy csak ez volt számodra szimpatikus?

A névválasztással nem volt különösebb célom, valamilyen nevet kellett adni, azonban nem szerettem volna túlbonyolítani.

2. A profilodon több neves írót felsoroltál, akik nagy hatással voltak rád. Miért pont ők? Ki tudnál esetleg emelni közülük bárkit, aki a legjobban inspirált?

Ezeknek az íróknak nagyon szeretem a munkásságait és azt hiszem, hogy ők voltak azok, akik végül engem is elindítottak az írás útján. Hmm... Igazból bárkit ki tudnék emelni ezek közül az írók közül, ám kettőjüket említeném meg, akik véleményem szerint a legnagyobb hatással voltak rám: George R.R. Martin és Stephen King. Mindkettőjük könyveit nagyon kedvelem, George R.R. Martin ismert fantasy sorozata volt az, amelyik arra ösztönzött engem, hogy én is belevágjak egy fantasy történet megírásába. Stephen Kingnek hála pedig eljutottam oda, hogy jómagam is megpróbálkozzak horror történetek írásával, melyek még tényleg csak próbálkozások és itt, a Wattpadon nem is tettem közzé őket (még).

3. Mesélsz nekünk a Minden így kezdődött című könyvedről? Mire számíthatunk, ha elolvassuk?

A "Minden így kezdődött" egy hirtelen jött ötlet volt. Szerettem volna kipróbálni, hogy tudok-e egy hétköznapi történetet írni, vagyis elrugaszkodni a fantasy világtól, amiben eddig alkottam. Hogy sikerült-e vagy sem, azt az olvasókra bíznám. A "Minden így kezdődött" egy könnyed, szerelmi történet, kitalált, ám magyar nevű karakterekkel. Reményeim szerint mosolyt tudok csalni vele annak az arcára, aki elolvassa.

4. A Hideg fények 1. – Napnyugta nevezetű könyved címéből arra következtetünk, ez egy sorozatnak az első része. Ez így van? Milyen terveid vannak ezzel?

Nos, igen. Tulajdonképpen ezt a fantasy sorozatot tekintem "életem legfőbb művének", ezért igyekszem nagyon gondosan megírni az egyes fejezeteket, melyek sokszor hosszúnak tűnhetnek az átlagolvasónak. 

5. Ahogy láttuk, borítózással is foglalkozol. Ez csak egy hobbi az írás mellett?

Valóban, azonban ez csak hobbiszintű.


6. Szoktál a Wattpad felületén olvasni is? Ha igen, van esetleg kedvenc könyved?

Természetesen. Nemrég olvastam el a-b-e-i-l-l-e  "Ezt felvetted?" c. írását és abszolút magával ragadott.


7. Számodra mit jelent az írás? Ha esetleg elakadsz benne, mi ad elég motivációt a folytatásra?

Szeretem, hogy az írással olyasvalamit alkothatok, ami tényleg csak az enyém. Uh, az írói válság. Jelenleg a fantasy regényemmel vagyok így, éppen ezért ilyenkor fogom magam és olvasok, valamint elkezdek írni valami mást (most éppen egy novellát írtam, mely hamarosan meg is fog jelenni itt Wattpadon).

8. Végül, de nem utolsó sorban, szerinted mi tesz egy könyvet népszerűvé? Te hogyan próbálod népszerűsíteni az írásaid? Mit tanácsolnál azoknak, akik most kezdik publikálni a regényüket?

Nagyon jó kérdés. Számomra nagyon fontos a helyesírás és a választékos kifejezésmód egy könyv olvasása során, valamint, hogy az olvasó maga is tudjon valamiképp azonosulni a könyvbeli karakterekkel. Fontos az is, hogy ne laposodjon el a történet és hogy az író igyekezzen végig fenntartani olvasója figyelmét. Írásaimat úgy próbálom népszerűsíteni, hogy megosztom a közösségi médiában őket, több-kevesebb sikerrel. Szerintem, hogy ha könyvet írsz, akkor a legfontosabb dolog, hogy tudd, hogy miről szeretnél írni. Nem kell feltétlenül, hogy hosszú legyen vagy hogy minél kerekebbek legyenek a mondatok. Olykor a legegyszerűbb történetek a legjobbak. Legyen egy alapkoncepciód, ami köré felépítheted az egész történetet. Azt hiszem, nagyjából ennyi.

Köszönjük a részvételt! Mindenki más lessen be VAgyokAkiVagyok2696 oldalára! :)

InterjúkWhere stories live. Discover now