Natalia~
Natalia vagyok, a főszereplő . Jelenleg 13 vagyok, de lehet, mikor a történetet mesélem, hogy változik.
Fiúk(röviden) :
Benjamin~
Lucas~
Egyenes, rövid, barna haj, mogyoró barna szem.James~
Egyenes, kicsit hosszabb, szőkés-barnás haj, tenger kék szem.Adam~
Szintén egyenes, barna haj.Barna szemekkel.Oliver~
(Áll nevén: Dávid)
Göndör, barna haj, zöldes szemek.Hill Hugo Olvier~
Egyenes, általában oldalra tűrött, picit a szemébe lógó, barna haj. Sötét barna szemek.
Állandó, "aranyos" mosoly.Felix~
Magas. Picit hosszabb, szőkés barnás haj, csillogó kékes-zöld szemekkel. Lefele kanyaruló mosolyog.Hunter~
Hugo öccse. Evi és Luna osztálytársa.
Alacsony, ducibb. Rövid, egyenes, barna hajú, sötét barna szemekkel.Joshua~
Kicsit ducibb, állandóan nike, világos bőrszínű tech flech pulcsiban van. Rövid, szőke hajú, barna szemekkel.Andrew~
Vékony. Rövid, egyenes, barna bajú, zöld szemekkel. Állandó piros arc.Samuel~
Szintén vékony. Mindig fekete farmerben, fekete kabátban van.
Rövid, barna, csúszda hajú, zöld szemekkel.Luke~
Magas, de Sofiánál kisebb pár cm-vel. Rövid, egyenes, barna hajú, zöldes-barnás szemekkel.Lányok (röviden):
Alice~
Régi legjobb barátnőm volt, kb 3. osztály óta voltunk legjobb barátnők.
Hosszú, egyenes, szőke hajú, kék szemekkel.Mila~
Egy lány osztálytársam.
Közép rövid, egyenes, barnás hajú, barna szemekkel.Evelyn(Evi)~
Alicenak és nekem az egyik barátnőnk.
Hosszú, szőkés-barna hajú.Luna~
Alicenak és nekem az egyik barátnőnk.
Kicsit rövidebb, de hosszú, barna hajú.Sofia~
Magas. Szemüveges. Rövid, hullámos, barna hajú, zöldes szemekkel.Camilla~
Alacsony. Hosszú, egyenes, barna hajú, kék szemekkel.A szereplőkről bővebben majd később hallotok, mert ha elmondanám milyen szerepük van a történetben pontosan, már unalmas lenne az egész.
Előre is jó olvasást!
🫶🏼
YOU ARE READING
Szerelem vagy nem?
Romance•Nem befejezett• Natalia a főszereplő, aki járt már egy pár fiúval, mégse igazán találja igaz szerelmét, és ha nincs neki valakije aki fiú és törődik vele(szerelemből), akkor vagy egyedül érzi magát vagy beleőrül. Bár nem keresi a sok drámát, de ha...