4. rész: Újra és újra

24 6 0
                                    

Adam után egy nagyobb fordulatot vett az életem.

Ismét szerelmes lettem egy fiúba, akiről már meséltem, Jamesbe.

Jamesel nagyon sokszor voltunk együtt, és sokszor voltunk barátok extrákkal.

Miután szakítottunk mindig barátok lettünk és nekem általában már is lett új barátom.

És mindig mikor találkoztam vele, Jamessel, egyből újra beleszerettem.
Mikor még 11 és már majdnem 12 voltam, elég sokszor találkoztam vele, így nem volt nehéz mindig őt szeretnem.

És mivel sokszor találkoztunk, voltak pillanatok, sőt nagyon sok pillanat amikor a gyomromban csak úgy repkedtek a pillangók és ezeket a pillanatokat azóta se felejtettem el, pedig már egyeltalán nem vagyok oda érte.

Volt, hogy a combomon feküdt, a haját piszkáltam,túrtam ő meg simogatta a combomat.

Volt, hogy filmet néztünk, én a falnak dölve ültem ilyen felülés pózban, ő meg oda feküdt a két lábam közé és megint túrtam a haját.

Volt, hogy az unokatestvérével felelsz vagy merszeztünk és az volt a feladat, hogy pusziljam arcon, és meg is tettem.
És ami a legtöbbször volt, hogy kulcsolt kézzel aludtunk és néha úgy is sétáltunk annak ellenére is, hogy nem voltunk együtt.

Mindig egy ágyban aludtunk mert úgy fértünk el, és sokszor átölelt miközben aludtam, és én is őt.

De volt olyan is amikor valami koncertre mentünk az unokatesójáékkal és már nagyon késő volt, fáztunk ezért beültünk a kocsiba, és akkor írt nekem, a kezemben volt a telefonom és ő megnyitotta amit írt nekem.
Azt írta, kérdezte, hogy leszek-e a barátnője, én meg vissza írtam, hogy igen.

Aznap este úgy aludtunk, hogy átöleltem és másnap mennem kellett haza, és hátulról megölelt.

Több emlék is van vele de nagyon hosszú lenne elmesélni, szerintem ennyi bőven elég.

Na de ha pár "jó" emléket elmeséltem róla akkor már pár rosszat is mondok.

Volt, hogy kimentünk apukámmal Horvátországba, amikor még éppen együtt voltam vele, és tudni kell, hogy rengeteg lány barátja volt és szerintem még van is.

És nekem akkor volt egyetlen fiú barátom aki valószínüleg szerelmes volt belém, és James féltékeny volt és az akkori legjobb lány barátja aki az exe is volt egyben, elkezdett rólam olyanokat mesélni Jamesnek, hogy én megcsaltam őt a fiú barátommal, nyílván azért, mert vissza akarta szerezni Jamest.

És James nem hitt nekem.

Így nyaralásom közepén üzenetben szakított velem(bár mindig üzenetben szakítottunk) és hibáztatott, hogy megcsaltam őt meg, hogy mit tettem vele.

Utána rám írt az a lány, hogy amúgy James egész végig vele csalt engem, nem hittem neki de nem is nagyon érdekelt már.

Persze pár hónap után már megint vissza akart jönni hozzám James és akkor még vissza fogadtam, mert szerettem valamilyen oknál fogva, amire azóta se jöttem rá, hogy milyen ok.

Viszont még késöbb mesélni fogok róla, de ha most elmondanám, hogy mit csinált még és, hogy mikor, már nem lenne érdekes.












Szerelem vagy nem?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora