Egészen 3 hónap nyugtom volt, amikor azt hihettem, hogy nem tud róla Hugo.
De a 3. hónapban már ki is derült, hogy tényleg elmondták neki csak nem adott rá reakciót egészen idáig.
A sulink udvarán van egy kisebb, elkerített műfüves pálya, mi [Alice, 2 osztálytársam (Sofia, Camilla) és én] ott álltunk előtte, a kerítés előtt amivel a pálya volt elkerítve.
Előtte volt egy háló ami oszlopokra volt rakva. A háló és a kerítés között álltunk. Egyik hétfőn, utolsó órában, ami épp tesi óra volt és hát kint voltunk.
Az egyik oszlopnak dőlve, szembe velem állt Sofia. Camilla a bal oldalamon, Alice a jobb oldalamon állt.
Beszélgettünk.(Tudni kell: Sofia nagyon jóban van Hugo egyik, talán normálisabb osztálytársával, Lukeal.)
Luke egyedül, unatkozva sétálgatott mikor meglátta Sofiát és oda jött hozzánk.Elkezdett beszélgetni Sofiával.
Alice és Sofia viccből mondták neki, hogy szóljon Hugonak, hogy jöjjön ide beszélgetni velem.
Csak, hogy ezt Luke nem viccként hitte és tényleg megtette.Egy pillanatra nagyon megijedtem.Elkezdtek csapatostúl közeledni felém Hugoval.
Ott volt a jobb oldalán két osztálytársa, Samuel és Andrew. A bal oldalán pedig Joshua.De megálltak és vissza fordultak.
Pár perc múlva újra közeledni kezdtek, egyre közelebb voltak, és egyre jobban vert a szívem.
-Jaj, ne!-szólaltam meg mikor elkezdtek közeledni
-Mi az? -kérdezte Sofia aki még mindig szembe állt velem, így nem látta mi történik háta mögött
-Hát.. légyszi ne nézz hátra! -kértem őt, de hiába mivel ilyenkor mindenki kíváncsiságból hátra fordul
-Akkor én most innen arébb állok!-nézett rám vissza és nyitotta száját "kínos" szót jelezve
Végül akkor kaptam észbe, mikor már ott állt előttem, és hozzám beszéltek.
-Szia. Asszem te vagy az. -mutatott rám Samuel- Na itt van a fuck boy, a fake fuck boy. -mutatott Hugora
De én nem néztem rá, csak nevettem kínomban és bámultam a földet és Alicet
-Még a szemébe se néz. -szólalt meg újból Samuel
Ekkor rá néztem Hugo kabátjára, mellkasára, majd megmértem a szememmel, milyen magas hozzám képest.
Vissza néztem Samuel, rám bámuló fejére, mert még mindig nem tudtam gondolkozni és csak arra tudtam gondolni, hogy milyen magas mellettem Hugo.
A tekintete Hugonak, végig rajtam volt, és nekem meg az ő mellkasára tévedt sokszor, amit egy póló, egy pulcsi és egy kabát fedett, mivel január volt, és hideg.-Mi a neved? -Samuel faggatott tovább
Újból csak néztem előre, Samuel fejére. Nem akartam elmondani a nevem, hogy ne tudjanak ezzel szekálni, hogy szerelmes vagyok Hugoba.
-Szép név! -tetté mégkínosabbá a helyzetet, gondolhatjátok, Samuel
-Tudom -válaszoltam neki, kínosan nevetve, a számat takartam az egyik kezemmel, a másikkal pedig támasztottam azt
Már majdnem elkapott a sírógörcs, mikor megszólalt Hugo, és mégjobban elkezdett verni a szívem.
-A Lol-ban elértem a legmagasabb szintet! -mondta nekem
-Örülök! -futott ki a számon, mintha reflexből mondtam volna
Mindenki nézett mindenkit, Alice és Camilla már szinte könnyezett a röhögéstől mellettem.
Én kínomban nevettem, még mindig.Majd megfordultak és elindultak vissza.
-Amúgy csúnyák vagytok. -fordult meg, és megszólalt utoljára Samuel
-Hát ti se vagytok szebbek! -Szólt vissza Alice
Ezek után elkezdtem remegni, igen, hideg volt és csak egy póló és egy pulcsi fedte a felső testemet, de nem ez miatt kezdtem remegésbe.
Egyszerűen csak túl sok volt vele úgy először beszélni, hogy ott volt 3, vagyis Lukeal együtt 4, és, hogy sréhen balra, előttem állt.Bementem a kabátomért Camillával, még mindig remegtem, de bejelentették, hogy lehet haza menni, és indultam is haza.
_________________________________________
Legyen további szép napotok!❤️
És vigyázzatok magatokra!Insta: _hungarywattpad
Tiktok: nadinwattpad
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelem vagy nem?
Romance•Nem befejezett• Natalia a főszereplő, aki járt már egy pár fiúval, mégse igazán találja igaz szerelmét, és ha nincs neki valakije aki fiú és törődik vele(szerelemből), akkor vagy egyedül érzi magát vagy beleőrül. Bár nem keresi a sok drámát, de ha...