6. rész: Megszállottság kezdete

13 6 0
                                    

Nyári szünetben is voltam együtt Jamessel és találkoztunk is párszor.
De persze nem lett jó vége, nem ő az igazi élmény.
(Amit egyébként nem is bánok de ez mellékes.)

Miután vége lett a nyári szünetnek, Oliver még mindig a fiú volt akire csillogó szemekkel néztem, "szerelmes" voltam belé és ő ezt talán tudta is, de volt barátnője ezért nem közeledtem tovább csak lestem őt a távolból, mintha plátói szerelem volna. De lehet az is volt.(A viszonzatlan szerelem jelentése értelmében.)

Szeptember, majd október. 

Október 4-én van az állatok világnapja, amit a mi sulink rendszeresen megtart. Be lehet vinni a házi állatot, ha azt valaki haza is tudja vinni, mert nem maradhat egész nap.

6. osztályos voltam már. Abban az évben szinte felfordult az életem.

Azon a bizonyos állat napon volt egy, akkor már 8.-os fiú. Magas, csoki barna szemek, egyenes, világosabb barna, kissé a szemébe lógó haj volt, és édes mosoly.

Őt az aranyos spániel kutyái miatt vettem észre. És nagyon örültem, hogy észre vettem. A kutyáit megsimogattam, de még nem éreztem semmit iránta.

Ahogy később rájöttem, a nővérével volt.

Körülbelül 1-2 nap múlva arra kaptam fel a fejem, hogy ő jön velem szembe.
Én éppen az ajtón befele, ő meg kifele tartott, a suli büfé mellett.
Valaki megszólította.

-Hugo! ... -folytatta mondani valóját egyik haverja

És ekkor kezdtem valami érzelmet táplálni iránta, de még nem igazán tudtam, hogy ez igaz-e vagy csak valami hirtelen érzés.

De ezt hamar eldöntöttem.
Alice bent volt, épp felé tartottam, elé álltam és beszélgetni kezdtünk, már nem tudom pontosan miről.
És bejelentettem neki a nagy hírt.

-Alice! -szólítottam meg, hogy figyeljen egy pillanatra- Szerintem új crushom van.

-És ki az? -nézett rám unott arccal

-Ott van mögötted! -bicentettem a fejem Hugo felé

Ekkor hátra nézett, majd vissza.

-Hát ez nagyon ocsmány! -nézett rám újból, most undorodó arccal

                                --

Tudni kell, hogy Alicenak volt két barátnője a táncjáról ahova jár, és az ovódájából, akik az én barátnőim voltak.
Hugonak pedig egy öccse, aki ennek a két lánynak volt az osztálytársa.

                              --

Pár héttel késöbb Aliceal mentünk a két lányhoz beszélgetni és én mondtam valamit Alicenak Hugoról.

-Kiről van szó? -kérdezte az egyik lány(akit Evelynnek hívnak, Evinek becézzük)

-Az új crushjáról. -mutatott rám Alice

-Ó, ki az? -nézett rám Evi

-Bent van a büfénél. -biccentett a büfé felé Alice- A Hill Hugo Oliver a 8.B-ből.-tette hozzá

-Az Hunter bátyja nem? -nézett Lunára Evi -Az a Hunter bátyja! -kiáltott fel

-De! -válaszolt Luna Evinek

- Hallod Hunter! Natalie crusholja a bátyád! -mondta szinte sikítva

-Ki? -kérdezett vissza, ezek szerint Hunter, aki Hugonak az öccse

-Ő! -mutatott rám Evi egy füléig érő mosollyal

Rettentően kínosan éreztem magam, ráadásul ott volt Hugo egyik haverja, osztálytársa is! És hallotta az egészet.

-Komolyán? -nézett értetlenül Hunter

-Jó most megyek és elmondom Hugonak! -mondta nevetve Hugo osztálytársa

Na akkor történt legelőször, hogy sikítozva, mint egy idióta elsprinteltem.

De lehet nem tudatták Hugoval a tényt, hogy szerelmes vagyok belé, mert nem nagyon érkezett rá semmi reakció, egyenlőre!
















Szerelem vagy nem?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon