Mint mondtam, rengetegszer együtt voltam Jamessel de olyan barom voltam, hogy, hát, igazából sokszor volt, hogy én nem is éreztem szerelmet iránta csak kedveltem és ez a két "fogalom" egyelten nem ugyan az csak hasonlítanak.
Mikor 5.-es voltam, éppen az akkori barátnőmmel beszélgettem az udvaron egy féleségen, még az év elején.Volt egy osztálytár legjobb betonunk aki beszélgetett egy magasan, 170-180 cm között lehetett, barna göndör haja tökéletesen passzolt a szép zöld szemmel .
-Nézd! Ott van a volt crushom. -mutatott a magas fiúra az akkori legjobb barátnőm(akinek a neve Alice) - Aki ott áll Mila előtt.
-HU! Azt hiszem új crushom van.-néztem a magas fiúra akire Alice mutatott -Elég helyes.
-Jaj Istenem! -csapott a homlokára Alice
--
azt tényleg azt éreztem, hogy szerelmes lettem de annyira, hogy ez el is vette az eszemet.
Mikor ezt a fiút szerettem, akkor is együtt voltam valamikor Jamessel de nem éreztem iránta sokat, csak szerettem ha volt valakim mert nem bírom elviselni ha éppen nem vagyok szerelmes.
Bár azóta sokszorosan megbántam, hogy nem tudtam nemet mondani Jamesnek.
Nagyjából 1 hónap után Aliceal kezdtünk találgatni, vajon, hogy is hívhatja ezt a magas göndör hajú fiút.
-Egyszer hallottam, hogy azt mondta egy haverja, hogy Dávid és oda figyelt. -találgatott- Szerintem ez a neve.
-Tehát Dávid! Nagyon aranyos név.-mosolyogtam- Pont illik az aranyos arcához!
-Persze, nagyon! -csapta meg ismét homlokát mintha ez a szokása lenne
Egy kb. 3 hónapig abban a tudatban voltunk Aliceal, hogy Dávid a neve.
És, hogy a lány osztálytársunk valami kis kurv4 (elnézést a csúnya szóért de akkor úgy gondoltam ez tökéletesen illik rá) aki elakarja csábítani "Dávidot".Félékenykedtem, mindig panaszkodtam Alicenak.
-Alice én ezt már nem hiszem el!-akadtam ki- Nézd meg! Nézd! Lopja a "pasimat"! -nevettem de közben tényleg féltékeny voltam- Állandóan vele beszélget. Tuti, hogy együtt vannak.
-Nyugi Natalie! Biztos csak barátok.-próbált nyugtatni, de nem sikerült neki
-Lehet, de szerintem több mint barátság.
--
Milának volt egy legjobb barátnője akire szintén a kurv4 jelzőt mondtam, de rá nem csak én, majdnem az egész osztályt.
Mila legjobb barátnőjének a neve Ruby.Ruby az osztálytársunk volt (már elment a suliból hál' Istennek) és 5.-ben még beképzelte, hogy Alice a barátnője.
Sokat lógtak együtt ami miatt Alicet kerültem sokszor, mert nem akartam Rubyval foglalkozni, de Alice kicsit félt tőle ezért sokszor volt vele.Mindig közös tiktok videókat csináltak, néhányat fel is raktak.Alicenak a telefonját is elvette csomószór, mintha csak az övé lett volna és csinált magáról videókat direkt úgy, hogy Alice csúnyának tűnjön rajtuk, nehogy véletlenül legyen nála.De volt 1-2 alkalom amikor nem szerettem volna mással lenni, csak Aliceval de Ruby ismét jött nyomulni közénk.Szóval abban az 1-2 alkalomban én is beszélgettem vele néha és tartottam Alice telefonját, hogy tökéletes legyen a tiktok táncolós videójuk.
-Látjátok ott azt a göndör hajú fiút farmerban és egy pulcsiban?-mutatott az akkor még általam Dávidnak nevezett fiúra- Ő ott Oliver, Mila bátyja.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem vagy nem?
Romance•Nem befejezett• Natalia a főszereplő, aki járt már egy pár fiúval, mégse igazán találja igaz szerelmét, és ha nincs neki valakije aki fiú és törődik vele(szerelemből), akkor vagy egyedül érzi magát vagy beleőrül. Bár nem keresi a sok drámát, de ha...