Tudni kell, hogy én, kis okoska, még márciusban megalkottam instán egy kamu profilt.
A profilnak a teljes neve -ami az agyam szüleménye volt- Bowie Gianna Ella lett. És amiket tudni kell róla, hogy lány, 16 éves, szakközépbe jár (10.-es), az apja neve Bowie Henry és anyjáé Ellison Zoe Ella.
Ez az egész úgy pattant ki a fejemből, hogy, már hónapokkal ezelőtt -hogy kitaláltam ezt a képzeletbeli embert- szerettem volna Hugoval beszélgetni csak sose mertem odamenni hozzá, főlleg nem a valentin-napi kis produkciója után.
--
3 hónappal azután, hogy megalkottam Giannat, összeszedve az összes bátorságomat bekövettem Hugot -a Gianna oldalamról-.
Pontosabban, május 5-én. És nem sokkal később jött is az értesítés:
_gianna.gia
Hugokaaaaaaaaaaa
(@hugo.23) elfogadta a követési kérésedet.Mielőtt megnyithattam volna, már küldtem is a legjobb barátnőmnek, Alicenak a nagy hírt.
--
6 nappal később, azaz, május 10-én rá is írtam. Mikor elküldtem már délután 5 óra 36 -perc- volt.
_gianna.gia üzenete: helo
Direkt nem egy "Sziaa"-val kezdtem, mert úgy gondoltam, ha közönyösebben köszönök talán vissza is ír.
Aznap már nem láttam, hogy írt, de mikor másnap iskola után, otthon megnyitottam az üzenetét elmosolyodtam. De hatalmas volt az a mosoly, és belűl üvöltöttem az izgalomtól.
hugo.23 üzenete: hali
Ezt még az előző nap este, kereken 10 órakór írta.
Végül 11-én, Alice híváson keresztüli drukkolásával ismét írtam neki.
_gianna.gia üzenete: Hány éves vagy?
Mivel nem tudhatta, hogy ki is vagyok, vagyis ki is az a Gianna aki csak úgy bekövette, muszáj voltam alap kérdést feltenni neki. Annak ellenére is, hogy tudtam rá a választ.
hugo.23 üzenete: Szia, 14
hugo.23 üzenete: Te hány éves vagy?
_gianna.gia üzenete: 16, nem baj?
hugo.23 üzenete: Hát nekem nem
_gianna.gia üzenete: Akkor oké
hugo.23 üzenete: És miért jelöltél be?
Jött az egészen átlagos de mégis váratlan kérdés. Nem készűltem fel erre a kérdésre. Meg se mertem nyitni az üzenetet amíg nem találtam ki valami jó kifogást.
_gianna.gia üzenete: Nem tudom, szimpatikusnak tűntél.
hugo.23 üzenete: Köszi
_gianna.gia üzenete: Amúgy van valamilyen hobbid?
Újból egy alap kérdés.
hugo.23 üzenete: Figyelj, egy óra múlva tudnánk folytatni? Órán vagyok még
_gianna.gia üzenete: Persze
Az utolsó üzenetemet beszívezte, jelezve, hogy látta és, hogy majd később ír.
Ezután akkorát sikítottam, hogy szerintem egy országgal arébb is hallották.
Alice pedig csak elkerekedett szemekkel bámult a képernyőjére, amin -még mindig hívásban- csak annyit látott, hogy én sikítozva ugrálok.Megkérdeztem Alicet, hogy nem-e mehetek át hozzá egy kicsit, hogy könnyebb legyen majd beszélgetni Hugoval. Alice beleegyezett, ahogy a szülei is és az enyémek is.
Miközben sétáltam Alicehoz, Hugo üzent, hogy végzett a suliban.
De nem nyitottam meg addig, amíg oda nem értem Alicehoz. Nála folytatódtak a beszélgetések a fiúval.
_________________________________________
Sziasztok! Mint majdnem mindem résznél, most is csak azt tudom mondani, hogy remélem tetszik eddig nektek!
Ha tetszik, azt egy voteal tudjátok jelezni.
Elnézést ha vannak elírások, fáradtan írom a részeket.De továbbra is vigyázzatok magatokra!
És további jó olvasást!❤️
ESTÁS LEYENDO
Szerelem vagy nem?
Romance•Nem befejezett• Natalia a főszereplő, aki járt már egy pár fiúval, mégse igazán találja igaz szerelmét, és ha nincs neki valakije aki fiú és törődik vele(szerelemből), akkor vagy egyedül érzi magát vagy beleőrül. Bár nem keresi a sok drámát, de ha...