14. rész: A profil (2.)

5 2 0
                                    

hugo.23 üzenete: Küldesz magadról képet te is?

_gianna.gia üzenete: Bocsi most nem tudok meg nem vagyok valami fotogén, mármint nem szeretem magamat fotózgatni de ha szeretnéd keresek egy pinterestes lányt aki hasonlít rám.

hugo.23 üzenete : Okés, jó lesz.

Fel mentem pinterestre és beírtam, hogy "16 year old girls" hátha bead valami lányt akinek a képét elküdhetem Hugonak. Találtam is egy talán angol lányt, barna, hosszú hajjal és sötét barna szemekkel. Lementettem a képet majd elküldtem.

hugo.23 üzenete: Ez alapján biztos szép vagy.

Megköszöntem és folytattuk a beszélgetést.

hugo.23 üzenete: Engem a kép alapján hányasra értékelsz?

_gianna.gia üzenete : Hát olyan 10/10.

hugo.23 üzenete: Na, azért ne túlozzunk. Nem bántasz meg.

_gianna.gia üzenete: Nem túlzok.

hugo.23 üzenete : Édes vagy, köszi.

-Beszívezzem az üzenetet?

Alice bólint egyet és már meg is teszem.

hugo.23 üzenete: Amúgy ez biztos nem te vagy? - válaszol a képre amit pinterestről mentettem le.

Valamiért megijedtem a kérdéstől ezért 2 teljes percig várhatott a válaszomra.

_gianna.gia üzenete: De. Bocsi, hogy nem mondtam el csak féltem, hogy nem fogok neked tetszeni.

hugo.23 üzenete : Ó, semmi baj. Nem kellett volna félned, gyönyörű vagy. És tetszel is.

_gianna.gia üzenete: Ahw, köszönöm.

hugo.23 üzenete: Amúgy szegény Natalia, ő itt küzd értem én meg itt...

A mondatot itt abbahagyta, ezért sokáig kellett gondolkodnom mit írjak vissza.

_gianna.gia üzenete: Háát..

Válaszoltam végül a legrövidebb választ ami csak eszembe jutott. Főleg azért, mert ledöbbentett, hogy eddig látni se akart most meg már "sajnál". 

Pár percig nem beszéltünk aztán újra írt.

hugo.23 üzenete: Kifogytam a témákból.

Őszintén? Én is. Semmi történet, semmi fontos dolog nem jutott eszembe, és még csak memeket találtam amiket elküldtem volna neki, hogy legalább beszéljünk.

_gianna.gia üzenete: Én is, de csak eszünkbe jut majd valami.

hugo.23 üzenete: Esetleg Nataliaról nem akarsz?

_gianna.gia üzenete: Ha szeretnél és nem zavar a téma akkor beszélhetünk róla.

hugo.23 üzenete: Igazából csak megismerni akarom, mert eddig egy szót se tudtam vele beszélni.

Nem minta ha szerett volna beszélni velem. legalábbis nekem nem úgy tűnt.

_gianna.gia üzenete:  Hát ha elfut megértem.

Igazából ha nem futottam volna el állandóan se hiszem, hogy beszélgetett volna velem.

hugo.23 üzenete: Nem is értem.

_gianna.gia: Én se.

Pár átlagos kérdés még fel tett rólam (Nataliaról) és egy bizonyos üzenetnél megáll a beszélgetés, mert sikítozva fel álltam Alice ágyáról és ugráltam párat míg rám nem szólt, hogy nyugodjak le.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szerelem vagy nem?Where stories live. Discover now