9. rész: Kisebb, fontos dolog

10 5 0
                                    

Ez a nagyon kínos nap után 3 hónappal, ismét elkezdődtek a kisebb szemkontaktusok Hugo és köztem.

De legalább nem szólt hozzám (egy ideig).

De persze, örültem volna ha beszélgethettem volna vele, de így, hogy nem viszonozta amit éreztem iránta, nem lett volna sok értelme és csak magamnak csináltam volna a kínos szituációkat.

Április 20-án történt, hogy mentem volna Aliceal, mert egy irányba lakunk.
Sétáltunk a buszmegálló fele miközben az anyja felhívta.

-Jött értem anyám szóval most egyedül kell menned. -szólalt meg miután letette anyja a hívást- Szia.

-Jó. Szia.

Elindultam vissza az iskola felé, hogy megkeressem két osztálytársam akikkel általában haza szoktam menni, ha Alice nem jön velem.

És egy nagy meglepetéssel találtam magam szemben.
Szó szerint nagy.

Hugo éppen jött ki az épületből az öccse, Hunter után.
Mentem le a kisebb (normális) lépcsőn, Hunter rám nézett egy pillanatra és ment is tovább mellettem.

Ez mellékes, de a kedvenc outfitemben voltam.

Hugo csak bámult rám.

(Tudni kell, hogy az iskolánknak 3 bejárata van, az egyik a tesi öltöző és az ebédlő fele vezet, a másik a vészkijárat, amit egyébként közönséges udvarra nyíló ajtóként kezelünk, ami a kinti, kissebb beton színpadra vezet ki és onnan kell egy pár lépcsőfokot lelépkedni és már az udvaron vagy, ahol van a kicsi, normális lépcső, és van a harmadik bejárat, ami a portába vezet.)

Éppen jött le az udvarra vezető mini lépcsőn és nyújtózkodott előre a jobb kezével Hunter felé.

-Hunter, várj meg! -szólalt fel hirtelen

Bár Hunter nem úgy tűnt, mint aki megszeretné várni testvérét, de legalább megpróbálta.

Mikor az utolsó lépcsőfokról jött le Hugo -még mindig engem bámulva- közelebb voltam már hozzá, közelebbről nézett a szemeimbe, majd megszólalt.

-Huh, leestem.

Ettől hirtelen nagyon nevetnem kellet, de szerencsére vissza tudtam tartani, egészen addig, míg be nem értem az épületbe.

--

Mikor bementem elkezdtem keresni azt a két osztálytársam, de minta csak felszívta volna őket a föld, ezért egyből indultam is meg, ismét a buszmegállóhoz.

















_________________________________________

Most egy rövidebb részt hoztam, de ígérem a következő hosszabb lesz!

Ha tetszik nektek eddig a történet azt egy vote-al tudjátok jelezni.
Remélem tetszik, bár tudom nem a legjobb amit valaha is olvastatok de azért próbálkozom.🫶🏼

További jó olvasást, és további szép napot mindenkinek!
Vigyázzatok magatokra!❤️

Szerelem vagy nem?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang