*==*
Hoii ik wil alvast zeggen dat dit mijn eerste verhaal is.
Maar ondangs dat veel plezier met lezen.
-xx- M*==*
Het is een winterlijke ochtend, aan het begin van december.
Ik draai mij om en zie dat de wekker aangeeft dat het 5:30 uur is. Ik stap mijn bed uit kleed mij aan en dan pas herrinner ik wat er gister gebeurt is.
Carolijn heeft het uit gemaakt, ik ben uit de kast gekomen. Ik vond dat ze het moest weten omdat ze mijn vriendin was. Daar dacht zij anders over, ze sloeg mij in elkaar. Ik zit onder de blauwe plekken.
Flashback gisteravond:
Carolijn komt binnen in mijn huis, ze had gevraagt of ze bij mij kon slapen na werk. Ze gaat naast mij op de bank zitten. "Wat wil je eten?" Vraagt ze "Bestel maar pokébol ofzo." Antwoord ik. "Carolijn we moeten het echt even ergens over hebben." Zeg ik. "Wat is er lieverd? Je kan mij alles zeggen dat weet je." "I-Ik ben bisexueel." Zeg ik stamelend, zij is de aller eerste die het weet. "Wat! Hoe kan je zomaar niet meer van mij houden?" Vraagt ze met een luide stem. "Dat heb ik niet gezegd, ik hou zielsveel van jou." Zeg ik lief. "Nou ik niet meer van jou. Zometeen zie ik jou ergens praten met een jongen en denk ik gelijk dat je vreemd gaat." Zegt ze nogsteeds hardop. "Lieverd dat zou ik nooit doen." Zeg ik nu ook met een stemverheffing. "Ik slaap vanavond wel bij mijn ouders. Ik kom morgen mijn spullen ophalen en wij zien elkaar niet meer het is klaar tussen ons. punt." Ze loopt weg en ik barst in huilen uit.
Na 2 uren gehuild te hebben ga ik naar boven. Ik lig in bed maar kom niet in slaap.
Einde Flashback van net.Nu ik er over terugdenk moet ik weer huilen. Ik besluit Robbie te bellen.
"Ja?" Vraagt Robbie.
"Hallo." Zeg ik schor
"Hey maatje, is er iets?"
"Ja-a, Ca-Carolijn heeft het ui-uitgemaakt." Zeg ik stotterent.
"Het is 6 uur s'ochtends, maakt niet uit, ik ben over een klein uurtje bij jou."
"Dank-Dankjewel."
"Tot zo."45 minuten later...
*===*
Ja ja lieve mensen dit was het eerste hoofdstuk en zoals ik al zei: Dit is mijn eerste boek. Ik ga dus ook nog even wat meer stukken schrijven vor dat ik dit 1e stuk online zet.
Het is ook nog niet zo heftig en lang maar dat komt in het volgende hoofdstuk.
Ook moet ik de kaft nog uitzoeken en kijken welke richting ik het verhaal op wil laten gaan dan nog een soort inleiding maken, dus waarschijnlijk gaat dit voor mij nog wel even duren voor dat dit er op gaat staan.
Maar ja ik hoop dat het leuk was stuur zeker tips en reacties dat wil ik natuurlijk lezen en vergeet niet te stemmen dus ja doei zie jullie later weer.
*===*495 woorden
Geplaatst:STEM NOUUUU
JE LEEST
Wat Als? Mabbie
FanfictionWat als Matthy en Carolijn uit elkaar gaan, omdat Matthy uit de kast komt? Wat als Robbie ook na een ontdekking uit de kast komt. Hij is homo, hij houd van Jamie maar toch meer als vrienden. Wat als het niet goed gaat met Matthy na zijn hart gebroke...