Het is ondertussen weer twee jaar later en wij hebben vorige week ons lieve dochtertje opgehaald uit het ziekenhuis. We hebben besloten om op zoek te gaan naar een draagmoeder. Dit is na een jaar gelukt en alle 3 de jongens hebben ons heel erg gesteund in dit proces.
Raoul kondigde vorig jaar aan dat hij nog een kindje zou krijgen, deze jongenman genaamd: Atlas, is nu bijna een jaar. Ondertussen zijn Milo en Charlotte ook in verwachting van hun eerste kindje. Wel een beetje vroeg, maar Milo had het weer eens niet veilig gedaan.
Wij hebben ons eerste kindje Luna genoemd. Dit heeft een speciale rede, want Luna is geboren met volle maan. We hadden een aantal namen in gedachten, maar toen we de volle maan zagen wisten we het zeker.
-
30 december 2025
-
POV: RobbieDe telefoon gaat.
"Hallo." Zeg ik gelijk opgewekt. Ik weet dat een deze dagen ons dochtertje geboren gaat worden, dus ik zit gelijk recht op als ik hoor dat het Jamie is. "Mijn water is gebroken, Mike heeft mij naar het ziekenhuis gebracht." Hoor ik Jamie zeggen.Jamie stemde er snel mee in toen ze hoorde dat wij een draagmoeder nodig hadden. Een paar maanden later ontmoette ze Mike, ze had alles uit gelegt en hij was er helemaal oké mee. Ze hebben nu al voor een jaar en hij helpt haar met alles. Wij zijn er ook heel vaak om te helpen met het huishouden.
Ik maak Matthy gelijk wakker. "Matt, Jamie gaat bevallen." Zeg ik. Hij staat gelijk op en pakt de spullen die we hadden ingepakt als het zover zou zijn.
Hij start de auto en we rijden naar het ziekenhuis in Eindhoven. In het huis, waar we nu zo'n 2,5 jaar wonen, hebben we een kamer gemaakt voor onze dochter die er aan zit te komen. Het is helemaal af en we kunnen niet wachten tot ze er eindelijk is en haar kamer dan ook echt van haar is.
Na een paar uur naast het bed van Jamie gestaan te hebben, kunnen we haar eindelijk in onze armen sluiten. Matthy kijkt naar mij terwijl ik de schattige baby aanneem. Ze begint te huilen en we wikkelen haar gelijk in een doek. Ze moet nog een nachtje in het ziekenhuis blijven, dus wij worden op een kamer gelegd met Luna, hier kunnen we allemaal uitrusten. "Nu zijn we echt een gezinnetje gestart." Zegt Matthy ongelofelijk. Hij springt naast mij in het bed en kijkt naar de slapende Luna. "Ze is zo lief, ik kan echt niet beseffen dat het ons kind is." Gaat Matthy verder. Ik geef Matthy een zoen. "En toch is het zo." Zeg ik. "Moeten we de jongens een appje sturen?" Vraag ik. "Ja dat moeten we doen." Matthy pakt zijn telefoon er bij en maakt een selfie. We sturen deze niet alleen naar de jongens, maar ook naar de families.
Ze is er dan eindelijk.❤️❤️ Onze lieve Luna. Zet Matthy er bij. Ik hoor al 3 pingetjes van mijn telefoon en weet dus dat het is verstuurd. We gaan hierna slapen.
-
Paar dagen later
-We zijn weer thuis en vandaag komt er visite. De jongens komen eerst.
De bel gaat en ik loop er heen aangezien Matthy met Luna op de bank zit. Raoul en Lieke staan voor de deur, ook Norah en Atlas zijn mee om Luna te ontmoeten. Ze lopen verder en gaan op de bank zitten naast Matthy. Ik zie Koen en zijn vriendin al aankomen, ook Milo en Charlotte komen er al aan. Ik houd de deur open om ze allemaal binnen te laten.
We zitten allemaal op de bank. "Zo, ontmoet Luna." Zeg ik. We eten beschuit met roze muisjes en kletsen heel veel. Later komt de familie over en ontmoeten ook zij Luna.
*==*
Zo erg bedankt voor alles, ik ben nu klaar met het boek. Er komt nog een dankwoord aan. Tot later X me
JE LEEST
Wat Als? Mabbie
FanfictionWat als Matthy en Carolijn uit elkaar gaan, omdat Matthy uit de kast komt? Wat als Robbie ook na een ontdekking uit de kast komt. Hij is homo, hij houd van Jamie maar toch meer als vrienden. Wat als het niet goed gaat met Matthy na zijn hart gebroke...