Er is toch 1 ding dat ik nog mis en dat is deze vraag. Lieve Robbie, wil jij mijn vriend zijn?"
-Ik kijk Matt aan. "Ben je serieus?" Vraag ik. "Ja, tuurlijk." Antwoord Matt. "Tuurlijk wil ik je vriend zijn!" Geef ik dan eindelijk antwoord op zijn vraag. Hij staat op en buigt naar voren. Hij geeft mij een kus. "Wacht Matt." Zeg ik terwijl ik terug trek. "Is er iets mis?" Vraagt Matt. "Ja, eigenlijk wel." Antwoord ik. Ik pak Matt vast aan zijn arm en schouder en ik trek mijzelf op. Het staan gaat de laatste tijd al iets beter, maar ik heb wel hulp nodig. Er is al meer gevoel in mijn benen. Ik sta nu oog in oog met mijn vriend. "Nu is er niets meer mis." Zeg ik. Hij houd mij stevig vast, zodat ik niet zou vallen. Hij zet zijn lippen weer op die van mij. Zo staan we een tijdje bij het riviertje.
-
Thuis.
-"Zullen we zo naar bed? We moeten morgen ook nog naar mijn ouders." Vraag ik. "Ja is goed. Trouwens morgen nog maar 5 daagjes en dan mag je al weer beginnen met lopen. Heb je het gevoel in je benen al terug?" Vraagt Matt. "Het gaat wel steeds beter." Antwoord ik, terwijl Matt mij oppakt en mee naar boven neemt. We maken ons klaar en gaan in bed liggen. "Wil je morgen met mij een vidoe opnemen?" Vraagt Matt. "Ja is goed, maar alleen als jij ook met mij een video maakt voor mijn kanaal." "Ja, beloofd." Antwoord Matt. Matt slaat zijn armen om mij heen en zo val ik in slaap.
-
26 December
POV:Matthy
Ik word wakker en ik kijk om mij heen. Ik zie Robbie nog vredig slapen. Ik kan nog steeds niet beseffen, hoe gelukig ik mag zijn met mijn vriend. Ik hoop dat ik de rest van mijn leven mag spenderen met deze kleine brabander. Ik stap mijn bed uit ik loop naar mijn opname kamer. Ik zet alles klaar voor de video met Robbie. We gaan een video opnemen voor zijn kanaal en een voor mijn kanaal. Voor mijn kanaal gaan we buren ruzie kijken en volgensmij gaan we een 1 procent quiz doen.
Ik hoor wat gestommel in uit mijn kamer komen, dus ik besluit mijn computer af te sluiten en te gaan kijken. Ik loop naar mijn kamer en zie Robbie bijna uit het bed vallen, zijn rolstoel staat net iets te ver. "Doe je voorzichtig?" Vraag ik terwijl ik hem optil en hem een kus geef. "Ook goeiemorgen." Zegt Robbie als hij terug trekt uit de kus. "Zo wil ik idere dag wel wakker worden. De knapste man van de wereld die mij komt redden en mij ook nog eens een kus geeft. Ik hou er van!" Gaat Robbie verder. Ik ga op het bed zitten. "Wil je al ontbijten?" Vraag ik. "Nee, ik wil nog even knuffelen met jou." Antwoord Robbie.
Zo kruip ik dus weer met Robbie mijn bed in en leg mijn armen om hem heen. "Lig je lekker, mijn vriend?" Vraag ik met een glimlach. "Jazeker, mijn reddende engel." Antwoord Robbie. Ik moet lachen om zijn woord keuze.-
Ik loop met Robbie in mijn handen de trap af. "Wat wil je voor je ontbijt, meneer?" Vraag ik terwijl ik Robbie in een stoel zet. "2 mini worstenbroodjes en een tosti." Antwoord Robbie. "Komt voor de bakker!" Antwoord ik. Ik leg 8 mini worstenbroodjes in de oven, Robbie kenende wil hij er toch meer. Ik maak een goed belegde tosti met veel kaas en ham, ook maak ik er een voor mijzelf. Als de oven aangeeft dat die klaar is had ik de tosti's al lang op tafel gezet. Ik haal de worstenbroodjes uit de oven en zet deze ook op tafel. "Ik dacht ik maak er meer, want Robbie wil vast wel meer en ik wil ook wel." Zeg ik. "Dankjewel, lieverd." Zegt Robbie. "Hoor ik dat nou goed?" Vraag ik. "Ach joh, maak het nou niet erger dan dat het al is. Ik hou ook niet van die zoetsappige namen, maar ik moest even weten hoe het klonk." Legt Robbie uit. Ik moet lachen. "Ik hou er ook niet van, behalve als je mij Matt noemt. Ik hou van de bijnaam die jij mij gegeven hebt." Zeg ik. "Oke, dan blijf ik je gewoon Matt noemen, he Matje." Zegt Robbie. Ik schiet in de lach. "Ohh, dit is dus de reden dat ik jou zo leuk vind. Jij kan mij laten lachen in de ochtend, terwijl ik altijd een ochtend humeur heb." Zeg ik lachend. Hij kijkt mij aan met die mooie ogen, oh wat hou ik toch van zijn ogen, mond, wangen en zelfs zijn neus is mooi. Wat hou ik toch van hem. Ik schrik van die gedachte. Wanneer ga ik dat voor het eerst zeggen? Vraag ik mijzelf af.
Het is ongeveer 3 uur s'middags nu, we hebben 2 video's gemaakt en ook 1 waarin we uitleggen waarom Robbie even niet in de bankzitters video's te zien is. We hebben niet vertelt dat hij nu bij mij woont, want iedereen denkt dat hij nog met Jamie heeft. We hebben het besproken met Jamie en die vond het prima om te doen alsof ze nog een relatie hebben. Zo nu en dan een insta postje samen en dan geloven mensen het wel.
We hebben om half 4 een afspraak in het ziekenhuis, dus we maken ons nu klaar om daar heen te gaan. "Ben je klaar Robje?" Vraag ik, schreewend van boven. "Ja, jij?" Hoor ik Robbie roepen vanaf beneden. "Ja, ben bijna klaar met scheren."
Om 5 over 3 stappen we dan eindelijk in de auto en rijden we naar het ziekenhuis. Het zou maar een controle zijn dus we zouden daarna omkleden in de kleedkamers en door rijden naar mijn ouders.We lopen nu in het ziekenhuis naar de fysiotherapie afdeling. Robbie gaat nog steeds naar het ziekenhuis voor zijn fysiotherapie, omdat het en dichtbij is en zodat zijn dokter hem in de gaten kan houden.
Robbie doet de oefeningen hardstikke goed. Hij krijgt een hele nieuwe set aan oefeninen, ook voor als hij weer mag beginnen met lopen. "Je doet het super goed Rob!" Roep ik naar hem.Als Robbie klaar is rij ik hem de kleedkamer in en geef ik zijn nette kleding. "Hier je nette kleding." Zeg ik. "Dankjewel Matt. Trouwens ik had nog even iets waar ik ineens aan moest denken. Gaan we jou ouders en broers al vertellen dat we een relatie hebben?" Vraagt Robbie. "Wil je dat?" Vraag ik terug. "Ja mij maakt het niet uit." Antwoord Robbie. "Nou kijk." Zeg ik. Ik pak mijn telefoon er bij en laat de foto van Robbie en mij zien die Ezzie heeft gemaakt. "Ezzie zegt hier dat het hem heel leuk lijkt." Vertel ik. "Ik wist helemaal niet dat hij die foto had genomen." Zegt Robbie.
*==*
En dan hier voor de mensen die het graag wilde. Het is niet het beste hoofdstuk, maar het is wel schattig. In het volgende deel gaan ze misschien wel vertellen dat ze een relatie hebben en kerst vieren bij familie het lam natuurlijk.
Nu moet ik misschien wel gaan slapen het is kwart over 3 in de ochtend.Groetjes van mij xx
Woorden: 1222
JE LEEST
Wat Als? Mabbie
FanfictionWat als Matthy en Carolijn uit elkaar gaan, omdat Matthy uit de kast komt? Wat als Robbie ook na een ontdekking uit de kast komt. Hij is homo, hij houd van Jamie maar toch meer als vrienden. Wat als het niet goed gaat met Matthy na zijn hart gebroke...