Wanneer we klaar zijn til ik Robbie weer op en leg hem in mijn bed. Ik kruip aan de andere kant van het bed er in. Ik sta klaar om mijn lampje, die op mijn nachtkastje staat, uit te doen, maar ineens voel ik 2 armen, die om mij heen worden geslagen. Ik doe het licht uit en sluit Robbie dan in mijn armen, zo vallen we in slaap.
*==*
22 December 2023
-
POV: Robbie
Ik word wakker en ik lig als een kleine lepel, in de armen van Matthy. Ik draai mij om en kijk naar hem. Hij is zo schattig met zijn haar door de war. Ik blijf kijken, tot hij ineens wakker wordt. "Goeiemorgen." Zegt Matthy met een ochtend stem. "Goeiemorgen." Zeg ik terug.
Het is ondertussen 10 uur geweest. "Zullen we uit bed gaan?" Vraagt Matthy. "Mmm, ik heb nog geen zin." Zeg ik. Matthy stapt al het bed uit. Hij kleed zich om en ik staar perongeluk, zonder dat ik het door heb. "Mooi uitzicht?" Vraagt Matthy. "Nogal." Antwoord ik beschaamd. Matthy loopt naar beneden. Ik stap nu ook het bed uit en ik ga in mijn rolstoel zitten. Ik pak kleding van Matthy en roep Matthy "Matt kan je me helpen?" Vraag ik. Matt komt nu de trap op rennen. "Oh ja vergeten." Zegt Matthy. "Wat wil je eten?" Vraagt Matthy terwijl hij mij beneden op een stoel zet. "Ehh iets van brood met kaas ofzo." Antwoord ik. "Oke is goed, maak ik zo voor je eerst ff je rolstoel halen." Hij sprint naar boven, ik hoor mijn stoel ingeklapt worden. Matt loopt nu onhandig met een rolstoel in zijn hand naar beneden. "Dankjewel." Zeg ik. "Wat moeten we vandaag doen?" Vraag ik. "Boodschappen doen, denk ik." "We maken anders wel even een lijstje met de dingen die we moeten doen." Zeg ik. "Dat is een goed idee." Zegt Matt. Hij loopt naar de tafel met het ontbijt. "Oke. Hoe laat komt iedereen?" Vraag ik. "Ezra komt om 15.30 met de bus aan en Jaïr en Jesse komen om 17.00, na werk." "Top, dan moeten we dus klaar zijn voor 15.00." Zeg ik. "Laten we anders zo boodschappen doen." Ga ik verder.Matt zet de rolstoel naast de deur, maar wel zo dat hij er nog langs kan. Hij tilt mij uit de auto en zet mij in mijn rolstoel. "Dankjewel." Zeg ik. "Matt kan jij mij duwen, want mijn armen worden er echt moe van." Ga ik verder. Matt rijd mij de supermarkt in en we halen alles van het boodschappenlijstje. We zijn binnen een uurtje weer buiten. We hebben ook boodschappen gedaan voor de rest van de week. We stappen weer in de auto en rijden weer naar het huis van Matt.
Ik zit nu op de bank we hebben geluncht en ik ben erg moe. Ik moet nog even wat oefeningen doen, dus dat ga ik gelijk doen.
Ik rij naar het raam. Ik klim uit mijn rolstoel. Nu zit ik op de grond. Ik hou mij vast aan het raamkozijn en probeer mij op te trekken. Ik sta nu op mijn voeten, nu moet ik blijven vasthouden en voorzichtig te lopen. Matt komt aanrennen. "Rob, ik wist niet dat je nu je oefeningen ging doen." "Ja sorry, maar het moest vandaag nog." Antwoord ik. "Het lukt al veel beter dan eergisteren." Zeg ik. "Ja, dat is ook wel de bedoeling." Lacht Matt. Hij houdt mij nu vast bij mijn heupen en ondersteunt mij terwijl ik probeer te lopen. Het lukt al beter dan zonder zijn hulp.
Na een kwartiertje ben ik nog moeier, dus ik laat mij op de grond zakken. "Dit ging zo goed Rob." Zegt Matt. "Ja, maar nu wil ik wel naar de bank. Ik ben echt moe." Zeg ik. "Is goed, dan kom ik wel bij je zitten." Matt tilt mij op en legt mij op de bank. Het is 14.00 dus ik ga even liggen, om in slaap te vallen. Ik voel dat Matt mij optilt en op zijn schoot legt. Ik krijg een grijns op mijn gezicht. Ik ga lekker liggen en ik voel de hand van Matt door mijn haar gaan. Ik val in slaap.-Timeskip-
POV: Matthy
Ik ben per ongeluk ook in slaap gevallen, want ik word ineens wakker. Ik kijk om mij heen en ik zie dat Robbie nog steeds slaapt ook zie ik dat het al 15.00 is. Voorzichtig ga ik onder Robbie uit. Ik haal alvast de matrassen van zolder, als ik die beneden heb gaat de bel. Dat zal Ezzie wel zijn. Ik open de deur en zie inderdaad Ezra staan. "Hey Matthy, hoe gaat het?" Vraagt Ezzie. "Goed hoor." Zeg ik. "Zullen we buiten even voetballen? Robbie ligt nog even te slapen." Vraag ik. "Tuurlijk, ik pak de bal wel even uit de schuur." Zegt Ezzie. Ik sta nu te wachten tot Ezra terug komt. Ik heb mijn jas al aangetrokken en Ezra komt net de deur uit lopen. "Zullen we naar Hey veldje?" Vraagt Ezra. "Is helemaal prima." Zeg ik. We lopen naar het welbekende doeltje in de speeltuin. We voetballen ongeveer een uurtje en lopen dan weer terug naar huis. "Dit was echt leuk Matt, ik vind het gezellig dar we elkaar weer zien." Zegt Ezra. "Ik vind het ook leuk Ez." Ik doe de deur open en ik zie dat Robbie al rechtop is gaan zitten. Shit ik heb helemaal nergens iets op geschreven waar ik was. "Hey Robbie." Zegt Ezra gelijk als hij Robbie ziet. "Hey Ez, hoe gaat het?" Vraagt Robbie. "Goed hoor, met jou? Ik hoorde dat er iets gebeurt was." "Ja ik moet tijdelijk hulp hebben, omdat ik mijn benen verlamd heb." Legt Robbie uit. "Wat wil je doen Ez?" Vraag ik, als ik zie dat Robbie en Ezzie uitgepraat zijn. "Kunnen we koekjes bakken?" Vraagt Ezra. "Ik denk niet dat we koekjes kunnen maken, maar we hebben wel brownie mix." Antwoord ik.Ik heb alle spullen klaargelegd. Ezra staat al in de keuken. Ik zie dat Robbie in zijn rolstoel is geklommen. We zijn gestart met het boter opkloppen. Als die zacht is doet Ezra water en de mix er bij. Dit is aan het mixen en ik zie Robbie trots naar ons kijken. Hij is ondertussen ook de keuken in gekomen. De brownies gaan in de oven voor 40 minuten.
De bel gaat. "Ez kan jij de deur open doen? Vraag ik. Ezra loopt naar de deur. "Naw, het was echt zo schattig." Zegt Robbie. Ik bloos een beetje en ik loop achter Ezra de gang in. "Hey Matthy." Zegt Jaïr die de deur net binnen komt lopen. "Hey, hoe gaat het?" Vraag ik. "Goed, met jou?" "Ja prima." Antwoord ik. "Kom binnen Jes." Jesse en Jaïr komen binnen lopen. "Nou ga zitten op bank dan gaan we beginnen met de eerste marathon." Vertel ik. Ze lopen naar binnen. "Oh ja, ik weet niet of jullie elkaar al hebben ontmoet maar Robbie dit zijn Jesse en Jaïr, Jesse en Jaïr dit is Robbie." Stel ik ze aan elkaar voor. "Leuk jullie te leren kennen." Zegt Robbie.*==*
Omg bedankt voor de 1K. Ik hou van jullie. ❤️❤️❤️Woorden: 1202
JE LEEST
Wat Als? Mabbie
FanfictionWat als Matthy en Carolijn uit elkaar gaan, omdat Matthy uit de kast komt? Wat als Robbie ook na een ontdekking uit de kast komt. Hij is homo, hij houd van Jamie maar toch meer als vrienden. Wat als het niet goed gaat met Matthy na zijn hart gebroke...