MarțiHarry este incontestabil...perfect. O lume perfectă i-ar fi fost destinată dacă nu existam. Ar trebui să mă simt foarte prost...dar n-o fac. Sunt in agonie.
Având în vedere cu ce probleme s-a confruntat în ultima perioadă, viața îl tratează la fel de bine chiar și după ce părinții lui au ieșit din peisaj. Încă primește atenția tuturor, are note foarte bune...lumea încă îl adoră. Orice s-ar întâmpla, se pare că tot îi este bine...lucru care mă face să fiu...în agonie.
Este evident că Tara îl simpatizează. Ce fată patetică. Ai crede că e prea agilă și deșteaptă pentru a se asocia cu persoane nepotrivite...și totuși, uite cum a intrat în jocul lui Harry. Mă întreb oare cât de mult o place Harry. Îi testez în fiecare zi.
Se întâlnesc aproape zilnic în fața tonomatului. Chiar săptămâna trecută...l-am urmărit până la o petrecere, unde bineînțeles, Tara era nelipsită. S-au sărutat la mașina Tarei iar eu am fost...în pură agonie.. Normal că a câștigat campionatul de baseball și s-a ales și cu o fată frumoasă...
Simt numai sentimentul de ură formându-se în corpul meu atunci când îi văd împreună. I-am văzut de prea multe ori..mult...mult...mult prea multe ori...
Tara...a trebuit să mă informez despre ea. Să-i observ slăbiciunile și de ce este capabilă. Săptâma trecută am urmărit-o prin geamul casei sale cum se schimba de haine..și pot spune că e fără defect. Are un corp pe care știu că Harry îl va adora..lucru care mă face să simt și mai multă ură. Cum reușește băiatul ăsta? Cum reușește să aibă parte numai de lucruri bune când e evident că întunericul îl urmărește la fiecare pas?
Tarei îi place să poarte haine cât mai confortabile, fredonează, cântă mereu și citește. Se gândește la Harry foarte des, în ultima perioadă...periculos de des. Am intrat în camera ei și am căutat orice obiect care ar fi nesemnificativ pentru ea și aș putea să-l păstrez, fără ca ea să observe. Am răscolit și printre hainele ei...spunându-mi că este pentru pura mea curiozitate.
Harry, excluzând campionatul, s-a izolat de absolut orice și oricine...mai puțin de Tara. Îi desenează chipul cu atenție și gingășie...fără să omită nici măcar un detaliu. Se dedică atât de mult acestui proiect, e evident că va ieși perfect. Îl urăsc. Îl urăsc. Îl urăsc...
M-am informat și despre mama Tarei. Lucrează foarte mult, în ultima perioadă, chiar mai mult. Știu când Tara e singură. Știu și când Harry este singur.
Trebuie să aflu mai multe, dacă vreau să iasa totul conform planului.
- J. K. P
———
N/A: Cine credeți că este? 🫣
CITEȘTI
LONE [mature h.s]
FanficHarry nu crede în coincidențe. Nici ea nu ar trebui. © zeffervescent