Capitolul 5

293 58 12
                                    




"Moise a despărțit Marea Roșie în două sau ceva de genul, iar ea își desparte picioarele pentru orice tip din jurul ei care respiră..." Charlie îmi spune într-o seară de vineri. Suntem la el acasă, am căzut amândoi de acord să ne petrecem noaptea împreună având în vedere că nu am mai vorbit de când mama lui a fost internată. Iar cum tatăl său este plecat cu afaceri, este destul de dificil pentru Charlie să aibă grijă și de mama lui și de bebeluș, care apropo, are cei mai frumoși ochi pe care i-am văzut vreodată.

Îmi deschid gura în șoc și exclam, "Charlie! Și ce? Poate să facă sex cu cine vrea. Las-o în pace."

"E un personaj fictiv, Tara," Charlie îmi reamintește, de parcă asta mi-ar schimba cumva părerea. " Și este o maaare parașută. Poate să-mi sugă scula. De fapt...nu, nu ar trebui-- Nu știu pe unde i-a umblat gura aia."

După ce realizez că am auzit asta de prea multe ori despre acel specific personaj fictiv, îmi dau ochii peste cap și îmi concentrez atenția asupra telenovelei spaniole pe care Charlie a găsit-o.

"Ca să fiu sinceră, nici măcar nu știu cum de înțelegi ceva din ea." Îi spun și îmi trag genunchii la piept. Îmi rezem capul de canapeaua de piele și privesc în continuare televizorul, chiar dacă mintea mea zboară prin alte părți. Îmi presez buzele și mă holbez în față.

Mâna rece a lui Charlie îmi apucă dintr-o dată brațul. "Apropo...un tip mi-a cerut numărul tău. Am uitat să-ți spun."

Îmi întorc rapid capul spre el, sprâncenele mele încruntându-se în pură curiozitate. "Ce? Cine?"

"Era cam ciudat...așa că nu știam ce să fac...și începuse să mă sperie," a chicotit scurt, aruncând o privire asupra mine și realizând că pe fața mea nu se află nicio urmă de amuzament. Fața lui Charlie devine imediat serioasă. "Ce...? De ce? E o idee proastă să te combin cu tipi ciudați sau..?

Ochii mei se măresc în șoc. "Charlie!" Îl cert ca pe un un copil. "Cum arăta?"

"Oh...ei bine.." Se bâlbâie, încercând să-mi ofere o descriere verbală rapidă. " Era destul de înalt..și avea părul blond. Ochii negri. Tipu era foarte agitat..." Charlie râde nepăsător, dând din umeri.

Keth. Îmi aduc aminte instant de Harry, stând în spatele nostru și holbându-se la noi cu ochi furioși. Îmi încleștez maxilarul și mă ridic, fixându-l pe Charlie cu privirea. "I-ai dat numărul meu?" Întreb răspicat.

"Da..ei bine..poți oricând să-i dai block."

"Charlie!"

" Scuze!" Se apără, vocea lui fiind mai subțire decât de obicei. " De ce? S-a întâmplat ceva între voi?"

" Harry m-a avertizat în legătură cu el," spun dintr-o dată, realizând că eu nu i-am dat niciun detaliu despre ultimele două săptămâni lui Charlie.

Charlie se lasă pe spate, fața sa fiind în jos iar bărbia lipită de gât. Are o expresie facială de care aș fi râs la orice oră. Confuzia este proeminentă pe fața sa. "Um...cine dracu e Harry?"

" Nimeni."

"Cățea."

"Bine, bine. E tipul ăsta. Mă desenează pentru proiectul său la psihologie și îmi spune o grămadă de chestii drăguțe și îi place să mă deseneze pentru că el crede că sunt frumoasă sau ceva de genu," încep să vorbesc repede. " Și este căpitanul echipei de baseball, și este înalt și protectiv și --"

Charlie își ridică mâna, încruntându-se. "Tocmai ai spus că îi place să te deseneze?"

"Da.."

LONE [mature h.s] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum