chapter one: iki eski, bir eksi

1.4K 64 46
                                    

03

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

03.11.23

°
cigarettes after sex, k.

SANRI

iki eski, bir eksi.

Birde misin yoksa sıfırda mı?

Hangi noktada kalbin sana ihanet etti?

Hangi noktada göğüs kafesin bir mezarlık oldu küle dönen kalbin için?

Hangi noktada kalbin kimsesizliğinin aynasına dönüşüp de seni öldürdü?

Birde mi yoksa sıfırda mı?

Ben eksideyim.

Olma eksilerde, bilirsin, sevmezler negatifleri.

O ve ben, ikimiz de eksideydik. Birbirimize çarpa çarpa önümüze çizilen o çizgiyi silebilirdik ama o, benden kendisini çıktı. Ama geriye yine eksi ben bıraktı, biraz daha küçülmüş.

°

"Lara!"

Adımın fazlasıyla yüksek bir tonlamayla söylenmesiyle irkildiğimde ela gözlerim sesin sahibine dokundu. Umay yine her zamanki gibi bir şeylerden hoşnut olmadığını belli eden bakışlarıyla beni izlerken uyku dilenen gözlerimi onun üzerinde tutmakta zorlanıyordum.

Tek gözümü kapatarak bakmaya devam ettim. "Hım?"

"Uyuma," dedi homurdanarak. "Sonra beni söveceksin uyumana izin verdim diye." Onu uyumama izin vermemesi için uyarmıştım.

Oturuşumu düzeltip omuzlarımı dik tuttum, iki gözümü de açıp esnerken bir elimi dudaklarımın üzerine kapattım. Hafif de olsa açılan gözlerim önümdeki kahveden tüten dumanı bulanık görmesine rağmen seçebilmişti. Ne ara kahve almıştı?

"Ne ara aldın kahveyi? Yanımdan kalktığını fark etmemişim hiç."

"Şaka mısın? En az beş kez yanından ayrıldım."

Kaşlarımı çattım. "Ne ara be?"

"Bir kez kahve aldım, sonra bisküvi almayı unuttuğumu fark edip geri kalktım. Bir ara tuvalete gittim, sonra yüzüğümü orda unuttuğumu hatırlayıp tekrar döndüm."

SANRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin