chapter twelve: kalpsizliğinde kalbini bulmak.

458 38 6
                                    

♪ rachael  yamagata, over and over

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♪ rachael  yamagata, over and over

SANRI

kalpsizliğinde kalbini bulmak.

Kalpsiz olan Efe değildi.

Hiç olmamıştı.

Ama ben senelerimi onun kalpsizliğine ağlayarak geçirmiştim, nefretimi besleyen o kalpsizlik başkasına aitti. Omuzlarımda senelerin yükü vardı ve öyle ağırlardı ki ezildiğimi hissediyordum. Ne yapmam gerektiğini bile bilmiyordum.

Bu acıyı aşamamışken Efe'ye bir şans mı vermeliydim?

İçimdeki şüphe şiddetliydi. Bir yanım Efe'nin beni sevdiğine inanırken diğer yanım içinde hâlâ Yüsra'ya karşı hisler olduğunu fısıldayarak, beni bir bilinmezliğin içerisine atıp kaçıyordu. Bunca acıyı çekmemişim gibi beni başka bir acının kucağına atıp zevk alıyor olmalıydı.

Kafedeydim ve saat dört buçuktu. Erken gelmiştim. İçimdeki huzursuzluğun yanı sıra hissettiğim heyecan evde daha fazla durmama izin vermemişti. Cumartesi olduğundan kafe biraz kalabalıktı; bu beni hem rahatlatıyor hem de geriyordu. Dengesiz bir ruh halindeydim, nedeni büyük ihtimalle regl döneminde oluşumdu ya da sadece son zamanlarda yaşadıklarımın etkisiydi, bilemiyorum.

Efe'yi bekliyordum hâlâ, vakit kaybetmek için telefonla oynarken birden abimin mesaj atmasıyla dikkatim dağıldı. Deniz'in gelmekte ısrarcı olduğunu anladığım mesaja sadece istemiyorum seni yazıp gönderdiğimde bunu aile grubuna yazmış olduğumdan annemin de o an bana güzel bir cevabı olmuştu.

Deniz: Ben Ankara'ya gidiyorum iki gün sonra, haberiniz olsun.

Lara: İstemiyorum seni.

Annem: Oğlumu istememek beni istememek demek, kızım.

Annem: Bir daha düşün bence.

Lara: Sen gelebilirsin, anne.

Babam: Gelmesini istemiyorsan sen gel, kızım.

Lara: Niye üzerime geliniyor gibi hissediyorum?

Deniz: Çünkü üzerine geliniyor.

Lara: @Hüsrev sen onlar gibi değilsindir umarım.

Deniz: Benimle gelecekti ama onunla bu yolculuğa katlanamayacağımdan dolayı gelmemeye ikna ettim.

Lara: Kendini de ikna etseydin.

Lara: Aklın yetmedi mi o noktaya?

Deniz: Senin akıl seviyeni anlamaya çalıştığım bir noktadaydım.

SANRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin