Привіт Сеул!

20 3 1
                                    

Частина  2

—ти повинен запам'ятати це ім'я. Тобі треба знайти його в школі. Я не впевнений що ти потрапиш у його клас.

—добре тату.

(Фелікс вже ні про що не думав крім того щоб скоріше зустрітись з Шу)

—мої помічники вже зібрали тобі все необхідне,ти можеш ще щось взяти.

—добре я подумаю.

(Фелікс пішов до себе в кімнату подумати що йому ще стане у нагоді. І все ж не став нічого збирати бо був дуже втомлений. Він дивився дорами аж до вечора а потім заснув)

*Ранок слідуючого дня*

—доброго ранку тату.

(Сонним голосом фелікс промовив зайшовши на кухню)

—доброго.

—щось не так тату? (Він був трохи збентеженим)

—ти сьогодні їдеш, забув?

(Фелікс з сонливого стану відразу став нормальним. Він зовсім забув всі вчорашні події)

—ні,звичайно не забув.

—я повторю тобі ще раз. Якщо ти захочеш втекти або здасиш мене цьому удаву не виконавши справу- ти більше не мій син. Є багато чого ти можеш вигадати щоб не робити цього. І не вертайся до дому поки не буде виконано. Ти мене розумієш?

—так тату.

|в мене жахливий тато|

(подумавши він мовчки сів снідати. Але тут раптово в нього з'явилось питання)

—тату а навіщо це тобі? навіщо тобі це робити?

(Тато зніяковів)

—я просто хочу покарати його за те що він влаштував ту аварію. І ще те що він незаконно відправляє наркоту за кордон.

—а якщо це все не правда? Якщо він не винний ні в чому? Якщо він і вправду номальна людина?

—я впевнений в своїх словах. (Промовивши це, він вийшов геть)

|це жах якийсь|
(Прокручувалось в голові у Фелікса поки він снідав.)

|чому я маю це робити?, чому я не можу просто обірвати всі зв'язки з ним і втекти кудись за кордон?. З іншої сторони тоді в мене зовсім не лишиться грошей,та і я не буду його сином. Може заробляти десь у Сеулі?|

—це все через нього...
(Бурмотів вже вголос, але собі під ніс)

—Хьонджин...
(В цьому слові було чути ненависть)

Геніальний ПланWhere stories live. Discover now