Перший шкільний день...

14 1 0
                                    

Частина 4

*після 1 уроку*
(Фелікс пішов у їдальню так як Шу не було тут як і друзів поки що, йому було нудновато.)

| Ще тільки понеділок. Шухуа прийде тільки в четвер. Що мені тут поки робити?
Наше знайомство з Хьонджином не видалось таким як я планував.
Потрібно щось поїсти|

(Він купив собі апельсиновий сік та булку з корицею. Поспішивши знайти собі місце десь в їдальні він сів та поїв.)

|Що ж, було смачно. Урок через 7 хвилин, я встигаю|

( Він вийшов з їдальні та проходячи по коридору не можна було не звернути уваги на чарівно гарні картини які були майже по всьому коридору. Це було дуже гарно. Лікс захоплено роздивлявся їх. Здавалось ніби хтось передає свої емоції. Тут сум там нудьга ще є страх,жах,злість. Немає чогось по реальному радісного. Фелікса це так зацікавило що він не побачив хлопця який стояв прямо перед ним та ледве в нього не врізався. )

-ох, привіт, вибач я чуть не збив тебе

-нічого, ще добре що на моєму місці не стояв той чиє ім'я гуляє школою. Думаю розумієш.

-еем, не дуже. Я новенький, усіх новин незнаю.

-Хьонджин.. Він всіх в школі залякує. І доречі сьогодні рекомендую їхати на таксі, або покликати друзів щоб тебе зустріли... Тому що сьогодні "твій день"

-він що з усіма новенькими так?

-мг. Я теж був потрапив під його руку. З тих пір ходжу на бокс та мене не чіпають.

-А це зі всіма так?

-Ні, тільки в перший день, коли приходять новенькі. Тому завтра ти в безпеці якщо втечеш сьогодні. але я б не рекомендував вставати в нього на дорозі.

- Я не боюсь його. Я думав це не він коли ми вперше зустрілись поки не зрозумів що це те що мені потрібно...

( Лікс зрозумів що він ледь не пробовтався людині яку вперше бачить про свій " секрет ", тому він вирішив змінити тему.)

-А хто малював ці чудові картини для школи?

-Ніхто не знає. Це можна сказати квест для школи.

-Я навіть і не думав про це...

- Тому і хочуть розгадати таємного художника школи. Всі впевнені що це хтось з учнів.

Геніальний ПланWhere stories live. Discover now