Частина 6
(Фелікс пішов знов на урок по дорозі розмовляючи з Мійон.)
-Волосся...
-Може це означає світле волосся?
-Це не логічно..
-Ну так не дуже...
-Він що реально хоче щоб ми винюхували волосся кожного?
-Не думаю. Здається це свого роду загадка.
-Давай разом підем після закінчення уроків?
-я не проти
-Тоді ще один урок
-До зустрічі
-бувай
(Фелікс пішов до класу. Це був 7 урок. І він пройшов теж нудно.)
*Після школи*
(Фелікс зустрівся з Мійон біля виходу зі школи )
-пішли
-ну ходімо
(Вони самі не зрозуміли чому, але почали сміятись)
-як думаєш що це може означати?
-В мене взагалі ідей немає.
-Тоді давай надіятись на підказку в понеділок.
-Я вже й забув що в понеділок нова картина
-хпх
-О, це моя маршрутка, бувай Мійон
-До завтра,Феліксе
(Середа пройшла зовсім нудно. Вони з Хьонджином майже не пересікались. РШХ були по всьому коридору, в якому були картини. На уроках не було нічого цікавого. Як завжди. Але настав день Х)
*Четвер*
(Фелікс прокинувся від дзвону будильника так різко, ніби його облили холодною водою.)
-Шухуа прийде. Ура
(Він побіг у ванну кімнату чистити зуби. З самого ранку був хороший настрій. Поки він не побачив що цей весь час його телефон не заряджався. Він кожного дня ставить свій мобільний на ніч на зарядку щоб той зарядився, але після вчорашнього дня він зовсім забув це зробити точніше на зарядці телефон був, але вилка зарядного не була вставлена в розетку.)-та за щооо? Боже мій. Що тепер робити.
(Він глянув на годинник.)
-не запізнитись.(Весь час чистивши зуби, Фелікс уявляв як буде весело йому у школі з Шу. Накінець то вона прийде.На сніданок у Лікса була булка яка вже майже засохла, так як у кишені було всього 200 гривень. Він почав збиратись у школу як збагнув що треба закинути одяг прати. В якому він був у неділю. Він пішов до пральної машини. Та вже хотів закинути піджак як зрозумів що забув перевірити кишені. Там він дістав той самий подарунок від Шухуа.)