Частина 9
*в школі*
Ф:привіт Мійон
Ш: привіт
М: о, це ви. В мене для вас чудова пропозиція
Ш: відчуваю це щось класне
М: Мінхо запросив нас трьох до себе у вівторок щоб потусити там, відволіктись.
(Фелікс І Шухуа різко переглянулись. Здається вони подумали про одне і те ж в один момент)
Ф: Тобто, це Мінхо запросив?
Ш: Мінхо кажеш?
М: так, щось ви дивні сьогодні.
Ш: це той Мінхо в якого ти закохана?
Ф: Шухуа, не можна настільки різко запитувати такі речі.
М: та все нормально, так це той Мінхо з 12-Б, а точніше мій хлопець
Ф: ЩО? В СЕНСІ?
Ш: Фелікс не можна так кричати на весь коридор. Але, серйозно? Ви вже давно зустрічаєтесь?
М: десь два тижні
Ф: так ось чому ти привіталась зі мною його прізвищем?
(Мійон мило посміхнулась, але швидко зреагувала на те, що її друзі щось приховують)
М: здається ви хотіли щось розповісти мені при зустрічі..?
Ф: так, але я більше ніж впевнений що цей коридор не підійде для такої важливої розмови.
(Шухуа кивнула головою в знак згоди)
М: ви мене лякаєте. Тоді зустрічаємось в кафе через дорогу після уроків
Ш: окей
Ф: Ходімо Шу нам пора на урок
(Вони з Феліксом попрощались із Мійон та пішли на урок. Та коли вони двоє зайшли в клас, всі були не на своїх місцях, а біля чиєїсь парти.)
-це правда ти?-
-чому ти нам не сказав?-
-ти малював це все?-
-так чарівно, скажи де навчився-(Фелікс і Шу зніяковіло переглянулись.)
Ф: малював? Про що це вони?
Ш:ти так запитуєш ніби я не з тобою цей весь час була. Давай поглянемо що там відбувається?
Ф: ходімо
(Вони підійшли до останньої парти в ряду біля вікна. Там стояв весь клас і енергійно щось обговорювали. По середині цього всього сидів хлопець за своєю партою.)