Keyifli okumalar dilerim, oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum
----
Raven ve ekibi, karanlık koridorda ilerlerken, adımlarını dikkatlice atıyordu. Her köşe bir tehlike barındırabilirdi, bu yüzden tetikte olmak zorundaydılar. Kısa bir süre sonra, koridor genişledi ve büyük bir salona açıldı. Salonun ortasında devasa bir masanın etrafında toplanmış birkaç vampir vardı. Hepsi başlarını Raven ve ekibine çevirdi.
Esmond, masanın başında oturuyordu. Yüzünde soğuk bir gülümseme belirdi.
Esmond: "Hoş geldiniz, Raven. Seni burada görmek gerçekten büyük bir zevk."
Raven: "Esmond, bu çılgınlığı bitir. Bu kadar insanın acı çekmesine neden oluyorsun. Sadece dur!"
Esmond: "Bu çılgınlık değil, Raven. Bu, gücün ve kontrolün doğası. Ama sana bir teklifim var. Benimle evlenirsen, bu savaşı durdururum."
Raven: "Asla. Seninle birlikte olmayacağım."
Esmond, Raven'ın kararlılığını görüp hiddetlenir. Elleriyle işaret ederek vampirlerine saldırı emri verir.
Esmond: "Öyle olsun. O zaman savaşacağız."
Vampirler hızla harekete geçerken, Raven, Arion, Lyra ve Rahip Marcus savunma pozisyonu alır. Çatışma aniden patlak verir, ve her şey kaosa sürüklenir.
Raven, kılıcıyla bir vampirin üstüne atılarak onu etkisiz hale getirir. Arion, bir başka vampiri savuştururken, Lyra çevik hareketlerle saldırılardan kaçarak karşı saldırıya geçer. Rahip Marcus ise kutsal su şişesini fırlatarak bir vampiri geri püskürtür.
Orion, bu kargaşa sırasında karanlık bir köşeden izlemektedir. İçindeki karmaşa yüzünden yüzünde beliren tereddüt, Raven ve ekibine ihanet edip etmemesi gerektiğini sorgulamasına neden olur.
Raven: "Orion! Yardım et bize!"
Orion, bir an tereddüt eder, ancak sonunda karanlığa yenik düşer ve bir vampirin saldırısına katılır.
Orion: "Üzgünüm, Raven. Ama bu benim yolum."
Raven, Orion'un ihanetiyle şok olur, ancak hızla toparlanır. Lyra'ya bir bakış atar ve başıyla onaylar. Lyra, Raven'ın sinyalini alır ve Orion'un üzerine atlar, onu yere serer.
Lyra: "Sana güvenmemekle ne kadar haklıymışım."
Raven, Esmond'la yüzleşmek için ilerler. Kılıçları çarpışırken, aralarındaki gerilim iyice artar. Esmond, güçlü bir darbeyle Raven'ı geri iter.
Esmond: "Sana son bir şans veriyorum, Raven. Benimle evlen ve bu çılgınlık sona ersin."
Raven, kılıcını sıkıca kavrayarak Esmond'a doğru adım atar.
Raven: "Hayır, Esmond. Seni durduracağım."
Çatışma devam ederken, Rahip Marcus, kutsal bir dua mırıldanarak Esmond'un karanlık enerjisini zayıflatmaya çalışır. Arion ve Lyra, diğer vampirlerle savaşırken, Raven ve Esmond'un mücadelesi salonun ortasında doruk noktasına ulaşır.
Raven, Esmond'a karşı son bir güçle saldırır ve kılıcını onun kalbine saplar. Esmond, acı içinde yere düşer.
Esmond: "Bu... son... değil..."
Esmond'un son nefesini verirken, salon sessizliğe bürünür. Vampirler geri çekilir ve kaçar. Raven, yere düşen kılıcını kaldırır ve derin bir nefes alır.
Raven: "Bu sadece bir başlangıç. Daha yapacak çok işimiz var."
Arion, yanına gelerek Raven'ın omzuna dokunur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Gölgesinde
Adventure**"Gecenin Gölgesinde"** Genç arkeolog Raven, ölen büyükbabasının mirasını almak için eski kasabaya döner. Ancak kasabanın derinliklerinde gizlenen karanlık sırlarla karşılaşır. Ölümcül bir lanetle lanetlenmiş bu kasaba, vampirlerin karanlık varlıkl...