"Babamın prensesi ben değildim, anne ve babamın prensesi benden çok sevdikleri cerenleriydi"
⭐⭐⭐⭐
Ela gözlü olduğunu öğrendiğim ve yavaş yavaş hoşumaya gitmeye başlayan anonim ile konuşmayı bıraktıktan sonra su içmek yemek yemek gibi zorunlu hale gelen dersimi çalıştım. Tabi bağırışlar uzun zaman kesilmeyince kulaklık ile çalışmak zorunda kalmıştım. Ancak şimdi güneş batmak üzereydi. Odamın balkonundan hafif bir rüzgar kulağımı okşuyordu. Etraf çok sessizdi son bir veya iki saattir kimse bağırmıyordu hatta çıt bile duyulmuyordu. Gözlerimin ağrımaya başlamasıyla gözlerimi ovuşturdum. Ağrıyan belimle birlikte odamdan daha doğrusu mağramdan çıktığımda ışıklar kapalıydı. Ceren bana sırtı dönük oturuyordu biraz daha yaklaştığımda dizlerini kendine çekip kafasını dizlerine gömdüğünü gördüm.
Işığı açtığımda kafasını kaldırdı ve yavaşça bana baktı.
"Tencerede brokoli var ondan ye sabahtan beri açsın hiçbirşey yemedin" dedi hafifçe tebessüm ederek.
Şaşkınlıkla ona bakmaya devam ettim.
"Ne oldu niye öyle bakıyorsun kuzum hadi yemek ye hastalanacaksın" dedi şevkatle aynı bir anne gibiydi.
Biraz daha öyle durduğumda ayağa kalkıp bir tepsiyle geri döndü.
Elindeki tepsiyi bir kenara bıraktı ve televizyonu açtı.
"Sen niye böyle davranıyorsun? Neyin var?" dedim garipti. Sanki saatler önce sevgilisiyle bağırışan tüm mahalleyi inleten bendim.
Omzunu indirip kaldırdı.
"Ben gayet iyiyim birşeyim yok" dedi rahatça
O televizyondan film seçerken dudaklarım aralandı
"En son canla baya tartışıyordunuz hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorsun" dedim.
"Onun için kendimimi üzücem? Kız kardeşide yetti artık bıktım onunla bukadar zaman geçirdiğime şükür etsin" dedi sertçe
Dudağımı kemirdim.
"Ceren itiraf et onu hiç sevemedin ben arkadaşını tanırım" dedim sıkıntıyla tırnaklarımı ağzıma götürürken.
Dudaklarını birbirine bastırdı.
"Galiba gerçekten çok iyi tanıyorsun" dedi.
Kafamı yana yatırdım
"Sevmiyorsan neden sevgili oldun ki onunla?" dedim
Önündeki brokoliyi ağzına attı ve yuttuktan sonra konuştu.
"Çok seviyordu bende kıramadım kızım bildiğin çıkma teklifi ederken ayaklarıma kapandı en son yalvarıyordu, kendimi çok kötü hissettim biraz yürütebiliriz sandımda kız kardeşi çok fena dayanılmaz bu ilişkiye bildiğin ilişkimiz üç kişi arasındaydı."
Kafamı salladım.
"Acaba nezaman gerçekten birini seviceksin?"
Ufak bir kahkaha attıktan sonra dilini damağına vurdu.
"Benim kalbimi feddecek çocuk anasının karnından doğmadı" dedi hareketleri gerçekten çok rahat ve umursamazdı.
Kafamı salladım kesinlikle çok haklıydı.
"Kesinlikle çok haklısın, doğduğunda da büyüyene kadar sen çoktan yaşlanmış olursun sonra seni paran için kandırırlar" dedim gülürek.
Gözlerini kıstı.
"Sen onu bunu boşver senin anonim ne oldu?"dedi heyecanla
Yüzümde ufak bir tebessüm oluştu.
"Birşey olmadı" dedim dudaklarındaki hafif tebessümle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Latibule| texting
ЧиклитBilinmeyen numara: Latibule ne demek biliyormusun? Bilinmeyen numara: Kendini güvende hissettiğiniz huzurlu bir saklanma yeri anlamına geliyor Bilinmeyen numara: Ve sen benim latibulemsin. Bilinmeyen numara: Sen benim güzelimsin ❤️✨ İhanetin, aşkın...