"Benim tek güzelim sensin, birde ilerde ki kızımız"
⭐⭐⭐
Kollarımı boynuna doladığımda çok mutluydum. Tanımadığım biride olsa onun gönlünü almayı başarmıştım. Sarıldığım cerenden ayrıldım.
"Bugün sen ne istersen yapalım herşeye kabulüm" dedim neşeyle
Kaşları havalandı ve dudakları heyecanla aralandı.
"Yulaf lapası yemeye bile miii?" dedi
Dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Şey onun dışında" dedim panikle
Dudaklarını büzdü
"Mızıkçılık yapma! Ne istersem yapıcaz, yapıcaksın" dedi.
Kafama vurdum ben nerden çıkarmıştım ki bunu?
"Iııı ben galiba yine gaza geldim o dememişim gibi yapalım çünkü ben daha uyuyacağım"
Hafifçe sırıttı.
"Söz ağızdan bir kere çıkar canım" dedi muzipçe.
Aklıma gelen şeyle hafifçe gülümsedim.
"Benim ders çalışmam lazım sonra şey ederiz" dedim ve yavaş yavaş odama ilerlemeye çalıştım
Ayaklanıp yanıma geldi ve ona dönmememi sağladı.
"Aynen sonra şey ederiz ama bunu yazdım bir kenara sevgili ev arkadaşım" dedi.
"Seni seviyorum canım en yakın arkadaşım" dedim kocaman sırıtarak
"Her seferinde böyle yırtıyorsun ama neyse birgün gelicek şirinliğin bile işlemeyecekte neyse" dedi başını iki yana sallayıp gülerken
"Yaaa deme şöyle" dedim ve dudaklarımı büzdüm
Kapının çalmasıyla kolumu bırakıp hızlıca aynaya koştu, saçlarını elleriyle taradı ve koşarak kapıya gitti. Bende odamın kapısını kapatıp kilitledim ve dolabıma yöneldim. Dolabımdan gri bir eşofman ve siyah bir bol bir tişört çıkardım ve giyindim.
Ceren yüzünden dağılan saçlarımı tekrar topladıktan sonra odamın kapısını açtım ve salona ilerledim. Büyük ihtimalle Can gelmişti.
Can, Cerenin yeni erkek arkadaşıydı. Can baya eğlenceli ve komik biriydi bence çok yakışıyorlardı oldukçada uyumlulardı ayriyeten Can oldukça ciddiydi gelecekte evlilik bile planladığın söylemişti yani cereni ruh eşi ve doğru kişi olarak görüyordu ki bencede öyleydi.
Ama maalesef ceren onunla ciddi düşünmüyordu onu çok sevdiğini ama onunla bir ömür çürütecek kadarda olmadığını söylemişti. Bu onun kendi kararıydı ve onun kendi hisleriydi benim onun hayatına karışmazdım en yakın arkadaşı olsam bile.
Salona girdiğimde oldukça sessiz bir ortam vardı. Tahminim doğruydu Can gelmişti ama tahmin edemediğim kişi ise Canandı. Canan, canın kız kardeşiydi. Cereni çok darlıyordu ilginç olansa benide darlıyordu. Benim ne alakamın olduğu hakkında hiç bir fikrim olmasada Canın ve Cananın aynı anneden doğduğuna inanamıyordum. Cerenin, Can ile bir gelecek görememesinin en temel nedeni Canandı. Tabiki cerenin biraz ayran gönüllü olmadığını varsayarsak.
Salona herşeye rağmen neşeyle girdim. Ben evimin salonuna gıcık bir varlık girdi diye moralimi bozamazdım ama gerginlik beni bile rahatsız edecek seviyedeydi. Ceren heran patlayacak gibiydi. Birbirlerini hiç sevmeyen iki kişi düşmanlıkla birbirine bakaraken sanki birazdan saç baş gireşekler gibiydi ki Ceren kavga etmeyi sevmeyen genelde insanlara iyi yaklaşan biriydi. Canan onun nefret ettiği tek veya sayılı kişilerdendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Latibule| texting
Literatura FemininaBilinmeyen numara: Latibule ne demek biliyormusun? Bilinmeyen numara: Kendini güvende hissettiğiniz huzurlu bir saklanma yeri anlamına geliyor Bilinmeyen numara: Ve sen benim latibulemsin. Bilinmeyen numara: Sen benim güzelimsin ❤️✨ İhanetin, aşkın...