"Onun gözleri yaşamdı, onun gözleri topraktı o tüm canlılara yaşam veriyordu. Onun gözlerinde yaşam vardı."
⭐⭐⭐⭐
Ela gözlü: Günaydın biriciğim
Ela gözlü: Umarım yine seni uyandırıp sinirlendirmem
Ela gözlü: Gerçi bugün pazar uyanırsan kızarsın
Ela gözlü: Zaten okulda çok bitkin görünüyorsun çok üzülüyorum seni öyle görünce (mesaj gönderilemedi)
Ela gözlü: Seni uyutmayı isterdim biliyorum ailenin yanında olmadığında rahat uyuyamıyorsun ama belki benim yanımda uyursun? Deneyelim mi ne dersin? (mesaj gönderilemedi)
Ela gözlü: Ozaman sen uyu güzel gözlüm
Huzursuca kıpırdanıp gözlerimi açtım güneş gözlerimi alırken gözümün önüne elimi perde ettim ve yataktan doğruldum. Telefonumu elime aldığımda saatin uyanmak için erken olduğunu gördüm. Ela gözlüden mesaj gelmişti. Merakla yazdıklarını okudum.
Aden: Günaydın
Ela gözlü: Seni uyandırdım mı?
Ela gözlü: Özür dilerim karıcım
Ela gözlü: Sabah erken saatlerde yazmam birdaha söz.
Ela gözlü: Ama seni çok özlüyorum, dayanamıyorum ki
Aden: Uyandırmadın özür dilemene gerek yok ela gözlü
Aden: Sabah erken saatlerde yazmazsan iyi olabilir.
Aden: Sabahları sinirli olabiliyorum kalbini kırmak istemem ela gözlüm
Aden: Pardon ela gözlü yazacaktım
Aden: Yanlış yazdım
Ela gözlü: Ela gözlüm demen daha çok hoşuma giderdi aslında:)
Ela gözlü: Nede olsa sadece senin ela gözlün olmak istiyorum
Aden: Sahiplik ekine gerek yok yanlışlıkla yazdım
Ela gözlü: Bu üzdü :(
Aden: Niye ki üzülmeni gerektirecek birşey yok?
Ela gözlü: Nasıl yok ya
Aden: Var mı?
Ela gözlü: Var tabi bana ela gözlüm demiyorsun
Aden: Evet demiyorum
Ela gözlü: Hiç mi ela gözlüm demeyecekmisin?
Aden: Bilmem
Ela gözlü: Yakışıklım, ela gözlüm falan hiç mi umudumuz yok?
Aden: Yok sevgili anonim beyefendi
Ela gözlü kişisi çevrim dışı
Aden: Tamam tamam üzdüm mü seni?
Aden: Özür dilerim
Aden: Gelecekte ne olacağı belli olmaz ama bakarız
Aden: Belki derim kesin konuşmamak gerek
Ela gözlü: Dermisin gerçekten?
Aden: Bilmem belki
Ela gözlü: Net bir cevap ver
Aden: Evet derim sana yakışıklımda, ela gözlümde derim oldu mu? Rahat bırakacakmısın beni?
Ela gözlü: Bu mesajdan sonra istesemde rahat bırakamam
Ela gözlü: Sen nasıl böyle mükemmel olmayı başarıyorsun?
Aden: Bilmiyorum ki öylemiyim?
Ela gözlü: Evet benim için öylesin
Ela gözlü: Sen bana neden böyle davranıyorsun?
Aden: Nasıl davranıyorum ki?
Ela gözlü: Bilmem çok yakın ve güzel davranıyorsun
Aden: Hoşuna gitmediyse konuşmam
Aden: Kalbini kırdığım için yapıyorum bunu
Aden: Yanlış anlama
Ela gözlü: Kalbimi kırdığını düşündüğün için böyle davranıyorsan, davranma lütfen
Aden: Yine yanlış anladın beni
Aden: Beni seviyorsun birşey demiyorum, sevgi cümleleri kuruyorsun susuyorum.
Aden: Bunlar benim için zor ve ben seni tanımıyorum ama iyi davranıyorum aramızdaki mesafenin azaltmaya çalışıyorum.
Aden: Ben seni anlamak için uğraşıyorum sende beni anla yada en azından uğraş
Ela gözlü: Ben zaten seni anlıyorum ama istemiyorsan sevme beni.
Ela gözlü: İstemiyorsan yazmam aşkından ölücek halimde yok
Ela gözlü: Ölürüm (bu mesaj silindi)
Aden: Aşktan kimse ölmemiş zaten vazgeçilmezde değilim değil mi?
Ela gözlü: Benim vazgeçilmezim sensin ama ben seni senin vazgeçilmezin olmak için zorlayamam
Ela gözlü: Sana olan sevgim iki günlük değil benim canım çok yanar ama elbet söner yüreğim.
Aden: Anladım
Aden çevrimdışı
Ela gözlü çevrimdışı
Mutsuzlukla telefonu bir kenara fırlattım ve ellerimle yüzümü kapattım nasıl niye böyle oluyordu ki? Kalbini kırdığım için benim için zor olan bir şeyi yapıyordum. Ben bilinmezlikten hiç hoşlanmazdım. Ama onun için göz ardı etmeye çalışıyordum. O kimdi onuda bilmiyordum. Neden konuşuyorum onuda bilmiyordum kısaca bildiğim tek şey benimle yaşıt olduğu ve beni sevdiydi ki bunlarda tamamen doğru olup olmadığını bilmiyordum. Daha hiçbir şey bilmeden onu sevememi istiyordu. Gün boyunca aklımda dolaşıp duruyor ve beni rahatsız etmeyi başarıyordu. Sabah cerenin zoruyla azda kahvaltı yapmıştım. Sonra ceren evden çıkmıştı. Benimde gelmemi istesede bugün modum çok düşüktü sadece ders çalışıp uyumak istiyordum. Pazartesi günü senenin son sınavlarına girecektik sonra ise sadece mezun olmak ve üniversite sınavı kalıyordu. Biraz stresli bir hafta olacağa benziyordu.
Odaklanmam zor oldu baya süre boş boş kitaba baktıktan sonra odaklanmaya çalıştım bir süre sonra odaklanmayı başardığımda zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım sırtımdaki ağrı arttığında doğruldum ve telefonuma baktığımda saatin öğleni geçtiğini fark ettim. Zihnimde durmadan dolaşan şey onun kalbini nasıl her seferinde kırıyor ve hep yanlış anlaşılıyordum.
Galiba anonim beyefendi çok yanlış birini sevmişti. Onunla anonim olarak konuşacak dünyadaki son kişi olabilrdim ben insanları gözlerine bakarak tanırdım. Gözler kalbin aynası derler ya ben bana çok inanır ve uygulardım gözlerine baktığım insanın ruhunda bir gezintiye çıktığımı hissederdim, bu zamana kadar bana aşk yönünden seven hiç kimse olmamıştı yada ben bilmiyordum.
Bana bunu hissettiren tek kişinin gözlerine bakıp tanıyamam bir şansızlıktı.
Kalbim nedense onun akışına kendimi bırakmamı hatta ona güvenmemi söylüyordu.
Ve ben bunu yapacaktım...
❤️❤️
Selam
Nasılsınızzz umarım iyisinizdir.
Hem çok güzel günleri hemde en kötü günlerin dibini görmeyelim mi?
Ne de olsa en dibi görmeden en yukarıyı göremeyiz değil mi?
Uzun zamandır aklımda olan bir kurguydu ve bunu yazmak garip hissettiriyor.
Aden hakkında? 👉
Ela gözlü anonim beyefendi hakkında? 👉
Oylamayı unutmayınn🎀🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Latibule| texting
Literatura FemininaBilinmeyen numara: Latibule ne demek biliyormusun? Bilinmeyen numara: Kendini güvende hissettiğiniz huzurlu bir saklanma yeri anlamına geliyor Bilinmeyen numara: Ve sen benim latibulemsin. Bilinmeyen numara: Sen benim güzelimsin ❤️✨ İhanetin, aşkın...