Sabah güzel kokularla uyandım,saatte baktım saat 12.20'ydi , dün çok yorulmuştum malum artık savcıyım çok yoğun çalışıyorum dün gece 3'te geldim eve o kadar yoğun son bir aydır Yaprak hariç kimseyle konuşamıyorum yani yüz yüze..
M-Yaprak bine güzel koku böyle döktürmüşsün.
Y-Sağol hayatım annem ve tarifleri sağolsun annem yardım etti.
M-Sağolsun Meryem teyze
Hadi çayları doldur da içelim .Y-Doluruyorum sende üstüne rahat biseyler giy.
M-Tamamdır.
Odaya gittim üstüme kısa kollu mavi bluzumu giydim altıma gri eşofmanımı giydim ve mutfağa gittim.
Y- Ee sizin ilişki nasıl gidiyor?
M- Gitmiyor,benim işlerim yüzünden 1 aydır yüz yüze buluşamadık her hoş zamanımda arayıp konuştuk ama yüz yüze görüşemedik.
Y- Olsun be sen çalış herşeyi düzene oturt rahat rahat görüşürsünüz,ilk zamanların olduğu için çok yoğunsun 2 aya kalmaz yoğunluk azalır.
M- Aynen,aynen
( Kahvaltı ederler akşam olur)
M- Bugün dinlenebiliyorum ilk izin günüm ,keşke Buğra bugün çalışmaydı birlikte geçirseydik vaktimizi .
Yaprak odasına geçer ve Buğrayi arar
Y- Alo! Buğra naptın organizasyon tamam mı.
B- Alo! Hazır hazır hadi bir bahane uydur getir onu Kerem de burada sizi bekliyoruz.
Y- Tamamdır,hazırda bekleyin her an gelebiliriz ben çıktık taksideyiz diye mesaj atarım hadi bay.
B- tamam bay
Y- Mavii, Mavii
M- efendim Yaprak
Y- Hadi hazırlan seni bi yere götürcem.
M- Aa nereye
Y- Sorma git hazırlan güzel şeyler giy
M- Off tamam
*Mavi hazirlanmaya başlar*
( 30 dakika sonra, Mavinin giydiği üstteki)
M- Yaprak!,Ben hazırım.
Y- Bende hazırım taksi gelmiş hadi inelim aşağıya.
*Taksiye binerler*
( Yaprak Buğrayla yazıyor..)
Y- Buğra çıktık taksideyiz herşeyi son kez kontrol edin 15,20 dakikaya ordayız.
( Yazıyor...)
B- Tamamdır bekliyoruz.
( Mekana gelirler )
Y- Mavi gözlerini kapat sana sürprizim var.
M-Aa bi de bu çıktı niye kapatıcam ki
Y- ya kapat işte sorma yap
M- Off tamam tamam, önümü göremiyorum yönlendir beni.
Y-Tamam tutuyorum seni .. vee gözlerini açabilirsin.
(K-B-Y)
İYİ Kİ DOĞDUN MAVİ ! İYİ Kİ DOĞDUN MAVİ!
İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ DOĞDUN MUTLU YILLAR SANAA!!Y- dilek tutmayi unutma
M- Yorgunluktan kendi doğum günümü unutmuşum çok teşekkürler iyi varsınız canlarım benim.
K- Aşk olsun biz yapmiycaz da kim yapicak Mavicim.
B- Evet aşkım , AA çok ayıp . Hehe.
M - Tekrar teşekkürler sizi çok seviyorum.
Y- Tamam AA dram yapma.
B- Bu doğum günü organizasyonu sayesinde sevgilimi gördüm ya çok özlemişim seni gel yanıma.
M- Bende seni çok özledim bebeğim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ SANCI
Teen FictionMavi ile keremin hikayesini öğrenmeye hazır mısınız Mavinin kalbindeki,ruhundaki yaraları iyileştirebilmek az da olsa onun yaralarını sarmak için kerem gönderilmiş gibiydi onlar birbirini tamamlayan iki yabanciydilar,ikiside aynı kalbe tutsak kaldı...