7. Bölüm

25 6 0
                                    

Tam tamına 1 yıl geçmişti iyisiyle kötüsüyle tam bir yıl.. En son sizi Kereme yardım ederken bırakmıştım olaylar şöyle ilerledi
Keremle 2 hafta boyunca oyuna devam ettik ve eski sevgilisi yazdı ve Kerem ona sen beni çok ama çok kırdın ben seninle devam etmeyeceğim dedi , eski sevgilisi 1 ay boyunca uğraştı her dakika mesaj attı ama Kerem affetmedi ve Kerem'in yeni bir sevgilisi oldu ismi Açelya ve çok mutlular Kerem eski sevgilisi Buğlemle de iletişimini kesti herkes çok mutlu. Yaprak kendine yeni bir sevgili buldu ismi Alp 3 aydır sevgililer herkes mutlu bir tek ben değilim galiba içimdeki o küçük çocuğu hala bulamadım .
Serin bir yaz akşamıydı evde tek başıma olmak canımı sıkıyordu Yaprak sevgilisin de kalmıştı,bende bari Keremi arayayım dedim.

-ALO KEREM NABER KANKA

-İYİ KANKA AÇEYLEYİM SEN( açelya)

-YA ÖYLEMİ BİRLİKTE BİŞEYLER Mİ YAPSAK

-KANKA BUGÜN SÖZ VERDİM SONRA OLMAZ MI

-YOK KANKAM SİZ TAKILIN HADİ SİZİ MEŞGUL ETMİYİM.

Of of napsam , aa Buğrayı mı arasam napsam,evet evet Buğrayı arayacağım

-ALO BUĞRA NABER

-İYİ KANKS SEN

-İYİ. CANIM SIKILDI DA BANA GEL DE BİŞEYLER YAPALIM

-OLUR KANKS BENİM DE CANİM SIKILIYORDU ZATEN 15 DAKİKAYA ORADAYIM

-TAMAMM BEKLİYORUMMM

( 15 dk sonra )

Hoşgeldin kanks napiyon

Hoşbuldum kanks iyidir valla yaşamaya çalıyoruz

He ya hadi geç içeri .

Bugün hava biraz serin balkonda mı otursak güneş te batmasina yakın izleriz benim balkonumdan çok güzel gözükür.

Olur kanks ne içecek yapacaz.

Ne yapması kanks var zaten limonata yapmıştım .
Hadi sen balkona geç sandalyeleri aç ben geliyorum.

*Güneş batarken*

Buğra biliyor musun ben hayatımda ilk defa güneşin batışını izliyorum , ben Yaprakla yaşarken Yaprak gel kanka izleyelim çok güzel derdi, bende ona şöyle derdim;
Annem beni başından savmak için her gün okuldan sonra dışarı gönderirdi bende oynar içeri girerdim , cama yapışıp güneşi izlerdim ama annem bana asla batışını izletmedi hemen şöyle derdi , perdeyi kapat akşam oldu birileri izler falan , diye bağırırdı,bende annemden çok korktuğum için tamam derdim ben anasınıfına giderken ailem benimle hiç ilgilenmedi zaten annem benim yüzüme bile bakmazdı anne veya baba sevgisiyle büyümedim ben.

*Gözleri dolar*

Aman boşver senin de keyfini bozmiyim .

Ya kanka anlat dinliyorum ben aa.

Peki anlatayım,ailemde abim dışında hiç kimse ilgilenmezdi benimle babam tanımıyordu bile beni ben abi sevgisiyle büyüdüm. Annem de babamın onda bıraktığı izleri bana abime göstermemek için göstermezdi kendini bana

*ağlamaya başlar*

Kanka sakın kendini üzme geçmişte kaldı bunlar sen anlat rahatla ben her zaman burdayım.

Ortaokul hikayemi biliyorsun zaten abim beni gerçekten canından çok severdi canı gibi bakardı bana ama annemler göstermeden severdi beni her gece uyuduğumda kapıyı kapatır yatağımın köşesine oturup saçlarımı okşar ve şunları söylerdi.

Ah benim canım kardeşim senin bir anne babam var ama seninle ilgilenmiyorlar fakat ben varım ben senin annen ve babanım her zaman ölene dek seni sevecek ve koruyacağım.
Der ve alımdan öpüp odadan çıkardı bende uyumuş numarası yapar bu güzel bütün sözlerini duyardım ve gece ağlamaktan uyuyamazdim .

Çok üzüldüm Mavi gerçekten senin yerine ben yıprandım,ben oldum sanki her saniye her dakika .

Buğra ?   

Efendim¿

Sana sarilabilir miyim ?¿

Ne,eee tabik-ki

Buğra ben seni çok seviyorum lütfen abimin beni bıraktığı gibi bırakma olur mu?¿

N-nee,sen beni seviyorsun.

Evet seni seviyorum.

B-bende seni seviyorum hem de delilerce ...

RUHUMDAKİ SANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin