KEREM'DEN
Gözümü açtığımda ben direksyonu tutar vaziyette Mavi arabadan dışarı düşmüş Yaprak ise olduğu yerde bayılmıştı. Bir,iki dakika boyunca olayı anlayamadım ama sonra hemen ambulansı aradım ve adresi verdim . İlk Mavinin durumuna baktım bilinci kapalıydı biraz daha kontrol ettikten sonra hemen Yaprağı arabadan aldım ve yavaşça yere yatırdım bilinci yerindeydi ama gözlerini açmıyordu . Onu da kontrol ettikten sonra yavaşça yere oturdum ve olayları hatırlamaya çalıştım . En son Buğrayla konuşuyorduk ve karşıdan araba geldi ben kenara gitmeye çalıştıkça araba üstüme üstüme geldi ve.....
Hatırlayamadım gerisi yoktu nasıl çarpıştık buraya kadar nasıl sürüklendik ..Ambulans 10 dakika da geldi ilk önce Maviyi aldılar Mavinin yanına ben bindim , ambulans gelmeden hemen önce Yaprak uyanmıştı onu da diğer arayabaya taşıdılar ve şehire geri döndük . Maviyi acil ameliyata alırlarken , Yaprağa pansuman yapmak için acil bölümüne aldılar ben mecburen Mavinin ameliyat olacağı yerin önünde beklemeye başladım. Yaklaşık 15 dakika sonra hemşirelere Yaprak geldi ve oradaki sandalyelerden birine oturdu .
Y- Kerem Mavi nasıl iyi mi nerede
K- Sakin ol güzelim acil ameliyata aldılar durumu ağırmış.
Y- Ne!, bunların hepsi kasıtlı yapıldı iki taraflı yön var biz İzmir Alsancak tarafına gidiyorduk karşıdan araba gelmedi mümkün değildi.
K- Bilmiyorum Yaprak, bilmiyorum...
Y- Kerem! , anlın yarılmış hemen sende pansuman yaptır .
K- Telaştan fark etmemişim. Çok da önemli değil zaten .
Y- Neresi değil, kafan yarılmış. Hemşireler çabuk gelin .
( Hemşireler)Buyrun efendim bir sorun mu var .
Y- Bu beyefendiye hemen pansuman yapın kafası yarılmış.
( Hemşireler) buradan gelin efendim yardımcı olalım size.
K- Ama Mavi.
Y- Ben burdayım sen merak etme .
Hemşireler beni yönlendirerek acil bölümüne götürdüler , bir yatağa geçtim ve oturdum pansumanımı yaptılar ve tekrar ameliyat hanenin önüne geldim. Ve tekrar beklemeye başladık
*1 SAAT SONRA*
Yaklaşık 1 saat geçmişti yaprak sandalyelerin üstüne uzanmış uyuyakalmıştı bende kendime çay almak için kantine gidiyordum .
( Doktor ) Beyfendi, Beyfendi
K- Buyrun,durum nedir ameliyat nasıl geçti
( Doktor) Yakını sizsiniz galiba . Çok riskli bir ameliyatti ambulans az daha geç kalsaymış hasta ölebilirmiş.
K- Peki şimdi durumu nasıl
( Doktor) Şuanda durumu stabil ama
K- Aması ne doktor bey aması ne !
( Doktor ) Hasta uzun süre komada kalabilir.K- Nasıl bir süre bu, 1 saat ? ,1 gün ?
( Doktor ) Belki 1 ay , 1 yıl sürebilir
K- NE ! , NASIL!
( Doktor) Panik yapmayın henüz her şey belli değil odaya alalım 1,2 saat gözetim altında bekletelim her şey net olarak orada belli olacaktır.K- ( içinden) Ulan Buğra Allah belanı versin her şey senin yüzünden.
K- Tamam doktor bey sağolun, peki polis arkadaşlarla ne zaman görüşebilirim .
( Doktor ) Henüz olay yerinde olmalılar siz hastamıza odaya geçin onlar yanınıza gelecektir
K - Tamamdır sağolun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ SANCI
Teen FictionMavi ile keremin hikayesini öğrenmeye hazır mısınız Mavinin kalbindeki,ruhundaki yaraları iyileştirebilmek az da olsa onun yaralarını sarmak için kerem gönderilmiş gibiydi onlar birbirini tamamlayan iki yabanciydilar,ikiside aynı kalbe tutsak kaldı...