Sabah olmuştu , Kerem hâlâ uyuyordu ben odamdan çıktım ve evin çok sıcak olduğunu fark ettim ve balkonun kapısını açtım. Kendime bir bardak su doldurdum ve içtim evde çok bir malzeme yoktu o yüzden dışardan yemek söylemeyi düşündüm o yüzden Kerem'in uyanmasını bekledim .Yaklaşık 15 dakika geçti Kerem uyanmıştı ve kahvaltı yaptık ,ortalığı toparladık ve üstlerimizi değiştirdik.Ben hem Keremi geçirmek hem de markete gitmek icin çıktım. Kereme görüşürüz dedim ve markete doğru yürümeye başladım bir adamın beni takip ettiğini fark ettim daha hızlı yürümeye başladım adam da hızlandı ve beni kolumdan tuttu ve çekti .
Hey güzel bayan
beyefendi tatsızlık çıkmasın nolur gider misiniz ayrıca bayan ne be.
Tamam güzelim sakin ol ve benimle gel.
beyefendi daha çok zorlamayın tatsızlık çıkmasın lütfen beni rahatsız etmeyi bırakın.
Güzelim sen biraz fazla mı inatçısın.
Hayır inatçı olan ben değilim sizsiniz.
AA yeter yahu kadınsın diye bir şey demiyoruz gel dedim çabuk yoksa sonun kötü olucak.
Sen kaşındın.
Ne?!
Adama ilk olarak kafa attım,ardı ardına iki yumruk savurdum yüzüne benim üzerime doğru gelmeye çalışınca iki adım geri gittim ve özel bölgesine ayağımla tekme attım. O sırada Kerem de çok uzaklaşmıştı ki sesimizi duyup geldi . Adam acıdan kıvranarak olay yerinden uzaklaştı.
M-S*ktiğimin adamı böyle mal herifler hep te beni bulur.
K-Düşündüğümden de güçlü bir kadın çıktın.
M-Aslında teknik bilgileri abim mahalledeki ona sataşan kişileri döverdi bende onu izlerken öğrendim.Bir defa da uygulamalı yaşadım. Abimle dalga geçtiklerini duyup tekme tokat dövmüştüm onları.
K-Ne kadar güzel kendini savunabilmen ben gideyim artık geç olucak ne olursa olsun sebep saçma da olsa beni arayabilirsin .
M- teşekkürler Kerem görüşürüz.
Eve hızlıca girdim asansöre bindim ve 5. Kata bastım adama o kadar sinirliydim ki öldürmek istiyordum iyi ki elimden kaçmıştı . Evin kapısına anahtarı soktum çevirdim ve açtım anahtarı kapıdan aldım ve kapıyı kapattım hiç birşey yapmadan direk mutfağa yöneldim 1 bardak su içtim ve salondaki koltuğa oturdum . Tam o sırada kapı tıkırtısı geldi Yaprak gelmişti ona alışveriş yapmasını söylemiştim elinde poşetler verdi poşetleri mutfağa koydu ve yanıma geldi ,
Y-Mavi noldu iyi misin bişey olmuş gibi burnundan soluyorsun
M-Evet Yaprak adamın biri bana sarkıntılık yaptı ve bende dövdüm. ve eve geldim bu kadar adam elimden kaçmasa öldüresiye dövecektim pisliği şimdi küfür edicem hayvanlara hakaret olucak neyse ben gidip biraz uyuyacağım .
Y- tamam tamam sen uyu dinlen biraz ben eşyaları yerleştirip yemek yapayım.
Odama doğru ilerledim dolabımdan abimin kıyafetlerine baktım ve kendimkilere baktım ve abimin sweetlerinden birini üstüme geçirdim altıma da gri eşofman giyip yatağa uzandım ve uykuya daldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ SANCI
Fiksi RemajaMavi ile keremin hikayesini öğrenmeye hazır mısınız Mavinin kalbindeki,ruhundaki yaraları iyileştirebilmek az da olsa onun yaralarını sarmak için kerem gönderilmiş gibiydi onlar birbirini tamamlayan iki yabanciydilar,ikiside aynı kalbe tutsak kaldı...