20. Bölüm

19 4 0
                                    

Ne kadar süredir buradaydım bilmiyorum. Ama artık her şey normale dönsün eski hayatımıza dönelim ya da yeni hayat yaratalım istiyordum.

Günlerden pazar buraya geleli 1 yıl oldu sanırım. Bir süre sonra saymayı bıraktım saatleri,günleri haftaları, ayları.
Kanepeye oturdum ,  Maviyi izlemeye başladım baştan aşağı süzdüm onu çok özlemiştim . Yüzünü,güzel gözlerini,saçlarını. Her zerresini özlemiştim .

K-Hemşire hanım bugünkü kontroller yapıldı mı.

(Hemşireler)Hayır beyfendi yapılmadı, ama hemen yapalım.

K- Tamamdır ben kantine gideyim siz kontrolleri yapın bir sorun olursa haber verin telefon numaram masadaki kağıtta yazıyor .

( Hemşireler) Tamamdır beyfendi.

Kantine gitmek için cüzdanımı ve bir şey olursa haber almak için telefonumu yanıma alıp odadan çıktım. Kantine indim kendime bir kahve bir kaç atıştırmalık aldım ücretini ödedim ve biraz hava almak için dışarı çıktım .
Biraz bankta oturduktan sonra üşüdüğüm için içeri girdim ve odaya çıktım.

Odaya girdiğimde hemşireler mutlulukla bana bakıyordu ne olduğunu anlamadım Mavinin yanına ilerledim ve şok içinde kaldım bana bakan bir çift göz vardı. Olduğum yerde dona kaldım bir süre hareketsiz kaldım ve hemen sonra Mavinin yanına ilerledim ve elini tuttum kokusunu içime çektim.
K - Mavi uyanmışsın seni çok ama ço-

M- Konuşmak için kendini yorma canım bende seni çok özledim .

( Hemşireler) Biz sizi yanlız bırakalım bir sorun olursa hemen bizi çağırın.

K- Tamamdır. Nasıl oldu da uyandın.

M- Bilmiyorum içimde bir rahatsızlık vardı beni dışarı iten şeyler ve uyandım.....

K- Seni çok ama çok özledim.

M- Bende seni özledim BEBEĞİM.

K- Bebeğim mi , demek beni duymuşsun

M- Evet konuştuğunuz her şeyi duydum.

K- Aklımda güzel bir fikir var bir dakika .

M- Noldu ne yapacaksın

K- Bekle iki dakika sabret

* TELEFON ARAMA SESİ GELİR *

Y-Alo Kerem noldu kötü bir şey yok değil mi?

K- Yok Yaprakcım ( fısıldayarak ) hadi Mavi konuş

M- Alo! Yaprak

Y- Mavi! Mavi uyandın mı canımın içi çok özlemişim sesini nasılsın sorun yok değil mi kontrollerini yaptılar mı?

M- Sakin ol canım yaptılar kontrollerini sadece biraz basım ağrıyor o da normalmiş birazdan doktor da gelir bakmaya .

Y- Kendine dikkat et tamam mı en yakın tarihte yanına geleceğim tamam mı yanlız kalma.

K-Aa Yaprakcım ne yanlızı ben varım ya yanında.

M- Evet canım sen merak etme Kerem yanımda .

Y- Biliyorum canım biliyorum sadece kendim de görmek istiyorum.

K- Bir ara gelir görürsün artık .

*KAPI ÇALINIR*

M- Canım  doktor geldi kapatalım şimdi sonra konuşuruz.

Y- Tamam bebeğim haber verin bana .

M- Tamam veririz .

*TELEFONU KAPATIRLAR*

( Doktor ) Güzeller güzeli hastam nasılmış bakalım .

M- İyim sadece biraz başım ağrıyor o kadar .

( Doktor ) Uyandıktan sonra ilk 2 saat normaldir . Eğer bir sorun olmazsa bugün de kontrol altında kaldıktan sonra yarın taburcu olabilirsiniz.

M- Tamamdır doktor bey her şey için teşekkürler.

( Doktor) Ne demek benim görevim bu .

M- Sonunda uzun zaman sonra yarın yürüyebilecek, sokağı, insanları görebileceğim.

K- Seninle yarın şuradan bir çıkalım her yeri gezicez. Bildiğimiz, bilmediğimiz.

M- Bu kazayı yapan bulundu mu ?

K- Bulundu hapse girdiler bile Buğra ve adamları. Senin telefonunu bir süredir dinliyorlarmış. Nasıl buldularsa gideceğimiz yola kadar bulmuş şerefsiz .

M- Oha ciddi misin, neyse en azından hak ettikleri cezayı bulmuşlar. Kerem

K- Efendim canım

M- Ne zaman yağmurlarin altında dans edeceğiz

K- En yakın zamanda bebeğim

RUHUMDAKİ SANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin