Bölüme başlamadan önce bu aşağıdaki şarkı açmanızı tavsiye ederim.
Anıları yak -Burcu Güneş
Fikrimin ince gülü - Dedublüman& Çağrı Çelik
Ranpapam- Arem Ozguc & Arman Aydin feat. Buray &FerideBölüm başlıyor.
İyi okumalar:)14. BÖLÜM: SÜRPRİZ DOĞUM GÜNÜ
Evime doğru sürüyordum. Yarım saattir yolda evime gidiyordum. Profesörü orada öyle bırakmak zorundaydım. Anlamıyordu. Kimse sevilecek değildi.
Yol arkadaşım olan müzik yine devreye girmişti. Arabanın içini şarkı doluyordu.
|Burcu Güneş-Anıları Yak|
Bak,tüm anıları yak
Unut kenara at
Huzur bize uzak
Kavuşmamız yasak
Varsa bir umut
Geçmişi unut
Gözyaşını kurut
Dön halimize bak...
(...)Burcu Güneş'in yeni çıkmış olan parçaydı. Yeni şarkıları her zaman bir kez dinlerim. Derin bir nefes verdim. Yorulmuştum gelgitlerle.
Evime geldiğimde arabadan inip evime girdim. Aileme 'iyi geceler' dedikten sonra hemen odama girdim. Telefonu yatağa bırakıp üstümdekileri çıkarıp elimi yüzümü yıkadım. Saçımı açık bırakarak geceliğimi giyip yatağıma girdim.
Her şey bu kadar zor muydu?Hayır demek,anlaşılmıyor muydu? Neden ısrar etmişti ki? Çok tuaf biriydi profesör ama yakışıklı biriydi de.
Onun beni ne kadar istediğini,kaybetmek istemediğini davranışlardan anlamıştım. Bu beni tavana bakarken gülümsemişti.
Bunu farkeder farketmez yüzüme hafif tokat atarak kendime gelip yana döndüm ve ellerimi yastığa koyup yanağımı hemen yanına yasladım. Gözlerimi yorgunluktan dolayı hemen kapatmıştım.
...
Sabahın erken saatinde uyanıp spor salonuna gittim. O kadar erken ki gittiğimde spor salonu yeni açıyordu spor salonunu.
Onları beklerken yakınlarda açılan bir kafeye gittim. Bu kafe 7/24 saat olan bir kafeydi ve bu yüzden böyle açıktı.
Kafeye girip herhangi camlara yakın bir yere geçip oturdum. Hemen yanıma genç bir garson geldiğinde onun on yedi veya on sekiz yaşında olduğunu düşündüm.
Çoğu gençler tıpkı benim gibi şanslı olmuyordu ve çalışmak zorunda kalıyordu.Takdir ediyordum onu.
"Merhaba efendim, hoşgeldiniz. Ne istersiniz?" Diye sordu gülümseyerek.
"Filtre kahve, lütfen." dedim hemen siparişi verdim. O da başını sallayıp "Elbette,hemen getiriyorum." Diyerek yanımdan ayrıldı.
Kahvemi beklerken başımı cama çevirip çevreyi,güneşin daha yeni yeni doğuşunu izledim.Erken kalkmak belki zordu ama bunu başarırsanız size güzel bir doğa manzarası sunar.
Güneşin Doğuşu...
Benim de doğuşum güneş gibi olacaktı.Bunu biliyorum.Bunu yapacaktım çünkü.Kimse bana engel olamayacaktı.
"Müsait misin?" Duyduğum sesle hemen gözlerimi camdan sese doğru çevirmeme neden oldu. Gördüğüm kişiyle hem şaşırmış hem de garip bulmuştum. Onun burada ne işi vardı? Nasıl bilebilir burada olduğumu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TALEBE AŞKI ZOR
RomanceBir talebe ve bir profesör... Birbirine duyulan nefret ve arzu... Yanlış duygular,yanlış kişiler. "yapmayın profesör" dedim,sesim arzulu ama bir o kadar da nefret kusarken. "Niye ? Zaten tüm okul bilmiyor mu ?" diye sordu alayla, gözleri gözlerime...