Merhabalar arkadaşlar
İyi okumalar:)Gülşen - Dillere düşeceğiz
24. BÖLÜM: SUGAR DADDY
Gözlerimi açtığımda yatakta tek başıma olduğumu gördüm. Belki de aşağıdadır diye düşünüp yataktan kalktım ve saçımı salaş bir şekilde topladım. Elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktıktan sonra merdivenlerden aşağı indim.
Salona baktım yoktu ama burnuma gelen kokuyla mutfağa gittiğimde onu bulmuştum.
Arkası bana dönük ve ocakta kahvaltı hazırlıyordu. Yumurta kokusu.Hemen arkasına geçer geçmez kollarımı beline sarıp başımı sırtına yerleştirdim. Derin bir nefes alırken Savaş irkildi ama ona sarılmama izin verdi.
"Günaydın,uykucu." dedi gülümseyerek. Göremiyordum ama hissedebiliriyordum.
"Günaydın,gittin diye korktum." Dedim, dudağımı sırtına yapıştırırken.
Daha fazla dayanamayıp önüne döndü ve beni havaya kaldırırken çığlık attım.
"Ne yapıyorsun?" Beni kucağına alırken gözlerim gözlerinde geziniyordu.
Gözlerime bakarken yüzündeki gülümseme içimi çekmeme neden oldu.
"Çok tatlısın, bebeğim." Bana ilk defa bebeğim demişti sanırım ve bu kalbimi o kadar hızlandırdı ki o da duymuştu ve güldü.
"Kalbin de sorun mu var?" Ben ona garipçe baktığımda "Hızlı atıyorda. Kalbini hızlandıran birisi varsa ben olmalıyım." Dedi gözlerimin içine baktı.
Dudaklarımı dilimle ıslatırken gözünden kaçmamıştı.
Üzerime eğilerek dudaklarımdan bir öpücük aldı."Mmm, günün enerjisini de aldım. Hadi kahvaltı edelim." Dedi beni aşağı indirirken. Artık değişmişti.
Onda bir şeyler değişmişti ve bu çok hoşuma gidiyordu. Belki de ben değiştim.
Ama onun yanında kendimi daha mutlu hissediyorum.Aşık olmuştum.
Aşk insanı değiştirir,her anlamda.
Yapmam dediğiniz şeyi bile yaptıran güç, aşktı.
Aşkı küçümseyen biri, gün gelir aşka teslim olur.
Aşk hem cenneti yaşatırken hem de cehennemi yaşatıyordu.
Sevgi uzun süre olacak bir duyguydu ama aşk bir anda olur.
Bir anda karşına çıkar ve sen ne oldu diyemeden seni esir alır.
Aşk tek taraflı olamazdı. Tek taraflı plotonik olurdu.
Aşk iki kalbi birbirine çeker,sonunda o iki kişi aşka teslim olmakla yükümlüdür.
Aşk vardı sadece yanlış kişiye aşk vardı.
Doğru aşk kalbini ve aklını bir arada kullanılmasıyla olur.
Beni yere bıraktıktan sonra masaya doğru ilerledik ve masada bulunan kahvaltılara göz gezdirdiğimde midemde gurultulu sesler geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TALEBE AŞKI ZOR
RomanceBir talebe ve bir profesör... Birbirine duyulan nefret ve arzu... Yanlış duygular,yanlış kişiler. "yapmayın profesör" dedim,sesim arzulu ama bir o kadar da nefret kusarken. "Niye ? Zaten tüm okul bilmiyor mu ?" diye sordu alayla, gözleri gözlerime...