25. BÖLÜM YANLIŞ BİLİNEN GERÇEK

11 1 0
                                    

Arkadaşlar,
yeni bölüm ile merhaba:)

BERLİN- FELICITÁ( şarkıyı bir Netflix dizisinden duydum. İsterseniz onu izleyebilirsiniz.)

Dizi: La Case de papel Berlin.

25. BÖLÜM : YANLIŞ BİLİNEN GERÇEK

Güzel bir gün sonra evime geri dönmüştüm.
Aslında başta reddetsemde Savaş bunun saçma olduğunu ve boş yere tavır aldığımı düşünüyordu.

Belki de haklıdır. Babamı üzmek istemem ama bu konu hakkında konuşmuştuk.

Arslan'ı istemediğimi söylemiştim. Hem nasıl oluyorda Arslan bir anda beni isteyebiliyordu? Bizi - Savaş ve beni- biliyordu. Nasıl olurda benimle evlenmek ister? Bu işte bir terslik olduğunu düşünüyorum.

Kapıyı çaldıktan sonra hizmetli bana kapıyı açarken "Babanız sizi salonda bekliyor hanımefendi." Dedi.

Başımla onu onaylarak içeriye girdim ve salona doğru yürüdüm.

Babam salonda bir ileri bir geri gidiyordu. Beni gördüğünde hemen yanıma geldi ve bana sarıldı. Şaşkınlıkla kalakaldım.

"Kızım, özür dilerim, gerçekten özür dilerim. Seni kırmak istemiyorum. Gerçekten özür dilerim. Lütfen babanı affet." Babamın söyledikleriyle ikinci defa şok yaşarken sonunda elim sırtını bulmuştu.

"Önemli değil,baba." Dedim onu geçiştirmek için değil, samimi olduğum için.

Benden ayrılırken dudakları alnımı buldu.

"Ah, güzel kızım,seni kırdım. Senin istemediğin bir şey yaptım." Evet yapmıştı. Beni evlendirmek istemişti. Sorun evlilik değildi sorun istemediğim biriydi.

"Gerçekten önemli değil baba ve hayır evlenmeyeceğim." Dedim gülerken. Babam da gülerken gözlerinde yaş olduğunu gördüm.

"Özür dilerim kızım. İsteğin dışında evlilik olmayacak." Dediğinde içim rahatladı.

"Buna sevindim baba, gerçekten sevindim." Dedim onun kollarına tekrar girdiğimde başım göğsüne yaslıydı.

Kolları her yerimi sarmalarken dudaklarını saçlarıma bastırdı.

O dünyanın en iyi babasıydı.

Bazı babalar kızlarına sevgi vermezdi.

İstedikleri kadar hediyelere boğsun kızlarını ama hayır bir sevgi, şefkat kadar değerli olamazdı hiçbiri.

Bazı babalar kızlarını görmezden geliyor,duymuyor. Oysa kızları onları ilk aşkı olarak bilirdi.

Bir kıza ilk aşkın kim diye sorduklarında 'babam' diyecekleri bir babası olmalıydı, değil mi?

Kızlarını seven baba,her ne olursa olsun mutlu olacaktır çünkü o kızını seviyor.

Kızlar sevilmeli, hayır demiyorum erkek çocuk sevmeyin demiyorum. Sadece kızları erkeklerin gölgesinde bırakmayın. Onlar da sizin çocuğunuz ve bir cinsiyet sevginizi ölçmemelidir.

TALEBE AŞKI ZOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin