31. BÖLÜM BİTTİ

8 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar önceki bölümde dediğim gibi olaylar olurken sabah Savaş'ın gözünden okuyacağız.

İyi okumalar:)

Alişan - ölümsüz aşklar

31. BÖLÜM: BİTTİ

Savaş Aksoy:

Alarm sesiyle birlikte yatağımdan kalkıp alarmı kapadım.

Saat tam 07:00 idi.

Birkaç saat sonra kurul toplantısı olacaktı.

Dün gece aklıma gelince küfürler savurdum.

Ayçin'le sanalsex denebilecek bir şey yaptık ve o yanımda olmasa bile güzeldi.

O dolgun göğüslerini sıkarken keşke yanında olup kendim sıksaydım.

Ama mümkün değildi.

Nefesimi vererek dün geceyi unutmak istedim.

Dün gece Ayçin'le konuşmadan sonra masama geçmiş biraz çalışmıştım bugün için.

Aslında neden toplantı yapacaklarını biliyordum.

Öğrencimle olan ilişki tüm okula yayılmıştı.

Ve bu yönetim kuruluna kadar gitmişti.

Babamın Kemal Bey ile ortak olduğu okul olsa da böyle bir şeye izin vermeyeceklerini çok iyi biliyorum.

Gecenin bilmem kaçında çalışmayı bırakıp en azından bir kaç saat uyuyayım, sabah zombi gibi heriflerin karşısında çıkmayayım diye uyudum.

Gerçi ne kadar verimli bir uyku olduğu tartışılır. Çünkü uyurken bile nasıl kendimi savunurum diye düşünmekten gözüme uyku girmemişti.

Yutkunarak ayağa kalktım ardından lavaboya giderek işlerimi halletim.

Yüzümü,ellerimi soğuk suyla temizledikten sonra odama geri döndüm.

Dolabıma giderek siyah bir takım alarak giyinmeye başladım.

Aynada kravatımı düzelttikten sonra saçlarımı hafif taradım.

Herifler benim umrumda değildi ama kuruldan sonra Ayçin'le görüşmek istiyordum. Bu yüzden ona şık olmak istedim.

Onu özledim.

Son kez kendimi inceledikten sonra odamdan ayrılıp çalışma odama girip masadaki evrakları tek tek çantama ekledikten sonra çıktım.

Merdivenlerden aşağı inip mutfağa girdim.

Kahvaltı yapmak istemiyorum. Bir bardak kahve içtikten sonra araba anahtarımı aldıktan sonra evden ayrıldım.

Siyah arabama binerek yola koyuldum.

Yolda Ayçin'i aramak istedim ama ardından uyucağını bildiğim için onu rahatsız etmek istemedim.

TALEBE AŞKI ZOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin