Merhaba arkadaşlar:)
Evet bu bölümden sonra final yapacağız ve özel bölümler çok yakında sizlerle:)Kolpa feat. Ece Seçkin - Hoşgeldin ayrılığa
35. BÖLÜM: HESAPLAŞMA
Savaş Aksoy:
O gece yani Ayçin'le lunaparkta buluştuktan ve her şeyin gün yüzüne çıkmasıyla eve geri dönmüştüm.
Sabaha kadar Arslan'ın ne derdi vardı benimle bunu düşünmeye başladım. Tamam bizi desteklemiyordu ve arada bir 'ayrıl' sözcüğü kullanıyordu ama neden buna kafasını takmıştı bilmiyordum.
Odama geçmek yerine çalışma odama geçmiş ve o geceki gece kulübün tüm kamera sistemine bakmıştım.
Görüntüler bilgisayarıma geldiğinde bir tuşa basmış ve tüm kamera görüntüleri karşımda bulunmuştu.
Saat sekiz sularıydı ve Arslan benimle konuştuktan yarım saat sonra mekana giriş yaptığını gördüm.
Etrafına bakıyor, nereye baktığını bile bilmiyordum. Sanki kimse onu görmesini istemiyordu.
Bir garson ona VIP lobiye kadar eşlik ediyordu ve o yerine oturur oturmaz Arslan garsonun kulağına bir şeyler dediğini gördüm. Ardından cebinden bir hap poşeti çıkarıp garsona veriyor. Sağ elini kaldırıp iki işareti yapıyordu. Bu da iki tane içki sipariş verdiğini gösteriyordu.
Garson onu dinleyip elindeki haplarla ondan uzaklaşıyor. Diğer bir kameraya geçtim. Burası bar tezgahı.
Barmen ve garson birbiriyle konuşurken ses sistemi açıp onları dinledim.
"Arslan Bey iki tane içki istedi. Birisini ağır ve diğerini hafif istedi. Ağır olana bu hapı koy." Dediğini duydum garsondan. Yüksek ses onları dinlememe engel oluyordu ama gürültü kirliliği kesip sadece onları dinleyeceğim bir şekilde ayarladım.
Barmen ellerini tezgaha koymuş gözlerini garsona çevirmiş elindeki hapa bakıyordu.
"Ne biçim hap bu? Bak Doğukan başımıza bela açan bir şeyse ben dokunmam." Dedi elini kaldırıp hayır manasında kafasını iki yana salladı.
"Hayır kötü bir şey değilmiş sadece kullan." Dedi emin bir sesle. O kadar kötü bir şey değildi. Sadece halüsinasyon haliydi ve beni hayal görmeme neden olmuştu.
"Emin misin?" Diye sordu barmen. Tek kaşını kaldırıp bir elini uzatıp hapa baktı. Kırmızı hapı incelerken dikkatlice ona döndü.
"Eğer zararlı ise ve uyuşturucu için kullanıyorsa seni gebertirim Doğukan, anlıyor musun?" Diye yüksek sesle arkadaşını azarladı.
Garson göz devirip,"Peki gebertirsin. Hadi çabuk ol." Dedi ve Arslan'a bakmak için omzunun üstünden başını çevirdi.
Arslan rahat tavırda orada gözüküyordu.
Biraz sonra kameraya ben geldiğimde girişteydim. Garson içkileri Arslan'ın masasına götürüyordu. Garsonun yanından geçerken kısa bir an göz göze gelmiştik. Ama umursamadığım için hızla Arslan'ın oturduğu VIP lobiye gitmiştim. Arslan halime bakıp içkiyi önüme koydu. Kafam o sıra bozuk olduğu için önüme koyulan içkiyi araştırmadan,sorgulamadan içtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TALEBE AŞKI ZOR
RomanceBir talebe ve bir profesör... Birbirine duyulan nefret ve arzu... Yanlış duygular,yanlış kişiler. "yapmayın profesör" dedim,sesim arzulu ama bir o kadar da nefret kusarken. "Niye ? Zaten tüm okul bilmiyor mu ?" diye sordu alayla, gözleri gözlerime...