Merhaba arkadaşlar
Yeni bölümle yeniden merhaba.29. BÖLÜM: ANLAŞMA
ARSLAN HAN:
Yatağımdan alelacele çıktığımda yataktaki ismini bile bilmediğim kadın çıldırdı.
Ceketimi de giydiğimde ona bakmak için odama girdim ama o çoktan diğer kadınlar gibi toz oldu.
Bu benim için daha iyidi. Sabah sabah kadınları yatağımda görmek midemi bulandırırken onun gitmesi işime yarardı.
Aynaya bakıp son dokunuşu olan kravatımı bağlayıp gömleğin üzerine dikkatle yerleştirdim. Titiz olmak benim doğamda vardı.
Temizlik hastası değilim ama özenli biriyim. Bu benim için önemli.
Kemal amca, beni aradığında kendimi dün gece seviştiğim kadınla buldum.
Üstümü giyindikten sonra araba anahtarı alıp evden ayrıldım.
Üstümde tüm vücudumu saran şık siyah bir takım bulunuyordu. Özel terzim bunu kendi elleriyle yapmıştı. Yani bana Özel takımlar ve özel terzim.
Çünkü ben sıradan bir takım giymezdim.
Arabama binmeden önce başımı salladım korumaya. Koruma hemen yanıma gelirken arabama doğru ilerledim.
"Buyrun patron." dedi buyurgan bir sesle.
"Odam temizlensin, hiçbir kir veya çöp görmek istemiyorum." Dedim,hemen.
"Emredersiniz." diyerek benden uzaklaştı ardından arkasında kalanlara irtibata geçti.
Arabama bindim. Mercedes Benz.
Arabamın markasını seviyordum.
Bana layık olan da buydu.Hızla arabamı çalıştırıp şirkete doğru sürdüm.
Yolda Savaş'ı aramak istedim. Telefonu arabaya bağladıktan sonra rehberden Savaş'ın numarasını buldum ve onu aradım.
Sesi arabamın içini doldururken otobana ilerledim.
"Arslan ne oldu?" Diye sordu,sesi yorgun geliyordu.
"Ayçin olmamı mı isterdin Savaş?" Kahkaha attım. Bazen bu adamın gerçekten Ayçin'le kafasını bozduğunu düşünüyorum. Hayır yani bir de öğrencisi.
"Boş konuşma,ne istiyorsun? Neden arıyorsun?" Diye sordu sinirle.
Anlaşılan Kemal amcayla olan konuşması iyi geçmemiş.
"Niye sinirlisin ya? Şirkete gelsene muhabbet edelim." Diye öneride buldum. Onunla konuşmak istiyorum ve yüz yüze daha mantıklı.
Ne böyle telefonda konuşmak?
Hiç benlik bir şey değildi ve asla muhatap olduğum kişilerde görmek istemem."Pekâlâ, geleceğim." Hemen kabul etmesi, gerçekten yorgun olduğunu kanıtlıyordu.
"Harika,ben şimdi şirkete geçiyorum bekliyorum seni." Diyerek telefonu kapattım.
Otobandan çıkıp başka bir kavşağa geçtim. Oradan da başka bir yola saptım.
Sonunda geldiğimde herkesin tam zamanda şirkete girdiğini gördüm. Bir elim direksiyonda iken diğer kolumu kırıp saatime baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TALEBE AŞKI ZOR
RomanceBir talebe ve bir profesör... Birbirine duyulan nefret ve arzu... Yanlış duygular,yanlış kişiler. "yapmayın profesör" dedim,sesim arzulu ama bir o kadar da nefret kusarken. "Niye ? Zaten tüm okul bilmiyor mu ?" diye sordu alayla, gözleri gözlerime...