"Anneciğim ben ameliyat olmak istemiyorum.Başka care yok mu ?"
Annesi Rose cevap veremedi sadece karşısında susup ağlayarak "geçecek tatlım" fakat bu hiç bir şeyin yanıtı değildi.
"Bayan William hemen benimle gelmelisiniz !"
"Efendim kötü bir haberse beni hiç karıştırmayın, gelmeyeceğim moralim yeterince düşük. "
" Pekala bayan siz bilirsiniz ama kızınızın hayatı söz konusu."
"Tamam doktor bey lütfen biraz çabuk olun. "
"Pekala bayan size söyleyeceğim şu ki bu tehlikeli bir ameliyat, ama bunu yapmazsak Rose ölecek, yaparsak hafızası silinecek ve herşeyi unutacak. Seçim sizin karar verdiğinizde yanıma gelin. "
" Anneciğim beni hiç bırakmayacaksın değil mi? "
"Tabiki tatlım asla bırakmayacağım seninle ölene dek varım " dedi bayan William ağlayarak. Bayan William ameliyathaneyi açana kadar hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ediyor Rose'a ne kadar kötü moral olduğunu biliyor, ama kendini bir türlü susturamıyor.
Doktor ile bayan William ın konuşmasından 1 saat geçmesine rağmen bayan William hâlâ kararını vermemiştir.
Doktor seslenir; "Bayan ameliyathane tamam peki sizin kararınızı alabilir miyim ?"
"Pekala kızıma çok iyi bakın. " dedi bayan William sızlanarak.
Bay William ve küçük kızları Emily bayan William'ı sakinleştirmeye çalıştılar fakat neye yarar ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Günler
RastgeleMerhaba ! Ben Sude Yağmur hikâyemi beğeneceğinizi düşünüyorum iyi okumalar !