Pov Milo
vandaag heb ik voor het eerst een serieuze date met een meisje dat ik echt leuk vindt, ik ga haar straks ook vragen of ze mijn vriendin wilt zijn. Ik woon met mijn beste vrienden, dus die moeten effe mijn outfit keuren als ik eindelijk te vreden ben want "heb mijn kast al uitgekeken heb nog geen idee wat ik aan moet. Pantalon gestreken maar is dat wel goed voor vanavond? deze blouse valt klein, manchetknoop kwijt het voelt alsof ik dit niet kan dragen." zeg ik tegen Koen die in mijn kamer staat. "maatje, onthoud naast haar kun je staan in korte broek, want als zij met je wegloopt staat tenminste een ding je nog goed.' zegt hij. "dus voor mijn spijkerbroek gaan met mijn groene trui?' vraag ik. "miel jou staat dat, doe is aan? dan doen we je haar een een geurtje en klaar is Milo." zegt Robbie die ook is gekomen. "oke ff oprotten allebei want jullie hoeven mij niet te zien als ik mij omkleed." zeg ik en ze lopen weg. "dus dit wordt het?' vraag ik voor de 3e keer als ik het aan heb. "jaaa, hub ff je haren mooi doen, ohnee die heb je niet." zegt matthy. "ohja grappig weer." zeg ik. "maar ik ga haar ophalen.' zeg ik. "miel veel plezier en onthoud wat je moeder zei Mijn jongen, luister je hebt goud in handen." zegt Raoul. "joe doei doei." roept rob nog. ik doe nog 1 keer mijn shirt goed voor ik aanbel. "hey milo, je bent kom binnen. Ze is bijna klaar." zegt een vriendin van der. "Is goed, rustig aan we hebben pas om 7 uur gereserveerd maar ik wou niet telaat komen." zeg ik. "Heyy, leuk dat je er bent Miel, ff mijn schoenen aan en dan kunnen we." zegt het meisje lief waar ik al de hele tijd aan denk. "is goed Char, rustig aan." zeg ik. "waar gaan jullie eigenlijk heen?" vraagt Jamie de vriendin van Charlotte. "eerst uiteten bij Loetje, en daarna nog misschien naar de club." zeg ik. "toe maar hoor." Zegt ze. We krijgen het toetje en ik ga nu de vraag stellen dus ik zeg "lieve Char, wil jij mijn vriendin worden?" vraag ik. "ja tuurlijk." zegt ze en ze zoent me. We staan nu in de club te dansen en ik denk mijn moeder zei mijn jongen luister je hebt goud in handen en ik zie dat ze gelijk heeft nu we hier staan te dansen. "schat wist je dat t me nooit boeit wat ik aan heb en net gwn keuzestress had.' zeg ik een beetje lachend als we naar huis rijden. "hahah moppie toch dat hoeft toch niet, maar dit is toch gwn een prima outfit." zegt ze. "ja maar dat komt ook omdat ik een redding heb die niemand anders heeft, namelijk jij.' zeg ik.
nog een boek, deze delen zullen korter zijn dan in mijn andere boeken want ja het is gebaseerd op een lied en dat duurt vaak niet heel lang. zal hier minder vaak een a/n doen dan bij mijn andere 2 boeken. dus ja de groetjes
JE LEEST
Bankzitters one shots
RandomOnes shots deels gebaseerd op liedjes niet altijd one shots gaan over de bankzitters. Liedjes mogen aangevraagd worden